Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Gjøre noe fint for en man er glad i

Anbefalte innlegg

Hei! Er ei jente på 23 år. Har en bestevenn som jeg er så utrolig glad i! Har lyst til å gjøre noe fint for han. Trenger ikke være noe stort opplegg egentlig. Tenker mer på hverdagslige ting for å vise at jeg setter pris på han.

Trenger tips fra dere gutta! Vil jo ikke at det skal bli too much, eller virke innpåsliten osv..

Men vil gjerne gjøre litt fine ting for han innimellom!

Noen forslag? :)Anonym poster: d19346e524310e3809eeb558894b2db0

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva er interessene hans? Hvis han f.eks. liker biler ta han med på en bilmesse eller noe sånt. Eller så kan du kjøpe spa billett greie til ham. Er alltid deilig med massasje selv når du er mann/gutt. Eller så kan kanskje du massere han. Lage middag til han? Ta han med ut på resturant/kafé. Hvis han liker spill kjøp noen spill til han eller noe sånt. Med andre ord: Kjøp gaver til han, gjør noe han liker eller andre ting som er hyggelig (som at du masserer han eller lager middag til han).

• Liker 2
Lenke til kommentar

Skal vel innrømme at jeg ser på han som ganske attraktiv:) Utrolig kjekk fyr og jeg liker jo naturligvis personligheten hans. Men har ingen romantiske følelser for han. Han er kanskje ikke helt friendzona da, men jeg er jo litt usikker på om jeg er det. Er jo store sjanser for det, når man har vært venner en stund, er det ikke?

Men takk for alle forslag hittil! Vil gjerne ha fler også :)Anonym poster: d19346e524310e3809eeb558894b2db0

Lenke til kommentar

Friendzones går som regel kun én vei? Både jeg og et par andre jenter jeg kjenner har vært borti gutter som bare vil være venner og er redd for å ødelegge vennskapet og blablabla...

Akkurat det synes jeg er en merkelig ting, for når man er gode venner, så er jo utgangspunktet for å bli noe mer, enda bedre. Jaja, får kanskje håpe han ikke er så nøye på dette med friendzones da, hvis jeg bestemmer meg for å ta et steg videre.

Men jeg vil gjerne ha tips om litt mer vennskapelige ting også! :)

Kanskje ting jeg kan gjøre for å sjarmere han litt og få han til å bli litt interessert, før jeg evt. går videre med noe.

Litt voldsomt å tilby en blowjob sånn plutselig. Jeg hadde blitt veldig satt ut og mest sannsynlig sagt nei, hvis en av mine venner tilbydde meg noe seksuelt uten at det allerede var en slik type stemning mellom oss fra før.

For noen må det jo stemme litt mentalt også da. Er jo ikke sikkert alle gutta er så nøye på det. Hva vet vel jeg..? Anonym poster: d19346e524310e3809eeb558894b2db0

• Liker 2
Lenke til kommentar

Vil ha ideer til små personlige ting jeg kan si og gjøre i hverdagen, så det var jo et godt forslag :)

Jeg er bare redd jeg skal finne på og si eller gjøre noe som er alt for klissete, og som han synes er litt for mye av det gode, og gjør han ukomfortabel. Så alle tips, spesielt fra dere gutta, tas imot med stor takk!

Gjerne fler tips om hvordan jeg kan sjarmere han også :)Anonym poster: d19346e524310e3809eeb558894b2db0

Lenke til kommentar

Det er vanskelig å vite hva individer setter størst pris på - det er jo ingen her som kjenner ham, bortsett fra deg.

Gjør det DU gjør for å vise at du setter pris på en person. Folk flest setter veldig stor pris på en middag, så det er jo i hvert fall en starter :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...