Arodem Skrevet 15. august 2012 Del Skrevet 15. august 2012 Spillpresse uten folkeskikk, massasjestoler og matprat. Les hele saken Lenke til kommentar
secondarykid Skrevet 16. august 2012 Del Skrevet 16. august 2012 (endret) Rune Fjeld Olsen fra VG som koser i stolen med andre ord! PS! Veldig snedig gjemt i teksten. Endret 16. august 2012 av secondarykid Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 16. august 2012 Del Skrevet 16. august 2012 (endret) Gjør meg en tjeneste, se etter Gabe! kidnapp ham, for og så kreve svar! Endret 16. august 2012 av Dore123m 2 Lenke til kommentar
dekar24k Skrevet 16. august 2012 Del Skrevet 16. august 2012 Æsj, spiser dere biff på kinarestaurant eller? Den ser jo kokt ut. Lenke til kommentar
Skully Skrevet 16. august 2012 Del Skrevet 16. august 2012 God biff this way -> https://plus.google.com/108013710527263995834/about?hl=en Lenke til kommentar
StigOyvind Skrevet 16. august 2012 Del Skrevet 16. august 2012 Det høres ut som dere trenger mer mat. En smoothie+and på en dag kan ikke være nok for en sulten trønder? Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 16. august 2012 Del Skrevet 16. august 2012 Så ikke så verst ut den massasjen Lenke til kommentar
Arodem Skrevet 16. august 2012 Forfatter Del Skrevet 16. august 2012 Det høres ut som dere trenger mer mat. En smoothie+and på en dag kan ikke være nok for en sulten trønder? Når du er 1/4 så stor som den gjengse spilljournalisttrønder trenger du ikke like kraftig kost for å overleve dagen. Du skal ha takk for omtanken. Gjør meg en tjeneste, se etter Gabe! kidnapp ham, for og så kreve svar! Tro meg, er det én person jeg holder utkikk etter når jeg tumler fra avtale til avtale er det Grandmaster Gabe. Rune Fjeld Olsen fra VG som koser i stolen med andre ord!PS! Veldig snedig gjemt i teksten. Jeg kommenterer ikke på rykter, men kan avkrefte at det var Herr Fjeld Olsen. Meg bekjent er han ikke på denne siden av de tyske grensene. 2 Lenke til kommentar
Simmemann Skrevet 16. august 2012 Del Skrevet 16. august 2012 Rune Fjeld Olsen fra VG som koser i stolen med andre ord! PS! Veldig snedig gjemt i teksten. VG-Rune er opptatt med å velge nominerte til Norwegian Game Awards i Trondheim. Jeg satser heller på at det var Rune Håkonsen i Filmpolitiet. Lenke til kommentar
secondarykid Skrevet 16. august 2012 Del Skrevet 16. august 2012 Rune Fjeld Olsen fra VG som koser i stolen med andre ord! PS! Veldig snedig gjemt i teksten. VG-Rune er opptatt med å velge nominerte til Norwegian Game Awards i Trondheim. Jeg satser heller på at det var Rune Håkonsen i Filmpolitiet. Ok! Søkte bare "rune" og "spill" i google og VG-Rune var den eneste som kom opp. Lignet sånn smått på bildene også. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EZE0dRsY Skrevet 16. august 2012 Del Skrevet 16. august 2012 Rune Håkonsen? Lenke til kommentar
secondarykid Skrevet 17. august 2012 Del Skrevet 17. august 2012 Rune Håkonsen? Ser Rune Håkonsen avbildet i dagens reisebrev, antok at denne Rune var samme fyren som var avbildet på bildet. Han på bildet ligner på VG-Rune eller Jon Cato fra spill.no hvis man myser tungt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå