Tastatur Skrevet 15. august 2012 Del Skrevet 15. august 2012 Hei, er det noen som har en fin guide på hvordan jeg flasher stock ROM på Samsung GS2? Har problemer med at når tlf slår seg på, så kommer den ikke lengre en til oppstarts-"introen", så jeg tenkte at jeg kunne prøve å flashe stock ROM. Har Null garanti/ reklamasjonsrett pga jeg har reparert tlf pga fuktskade, og rooting samt custom ROM. Ja, jeg vet at jeg burde ha googlet bedre, men spør her for å være på den sikre siden. Setter veldig stor pris på svar Lenke til kommentar
Bruker-280022 Skrevet 15. august 2012 Del Skrevet 15. august 2012 (endret) Jeg hadde samme problem som deg for en tid tilbake, den var stuck i boot. Måten jeg løste det på var ved å laste ned en kopi av siste firmware og Odin. Hvordan flasher jeg stock ROM på Samsung S2? Sett telefonen i downloade mode. For å sette mobilen i download mode holder du inne volum ned, power og home-knappen på en gang. For å laste ned siste firmware så trenger du FUS Downloader. Last ned, installer og kjør FUS Downloader, klikk her for å laste ned FUS Downloader. Velg deretter GT9100 og nordic version. Unzip filene du får ned og bruk tar-filen i PDA-tabben på Odin. Pass på at kun auto reboot og reset time er sjekket, alt annet skal stå tomt, klikk her for å laste ned Odin. Du må forresten ha KIES installert for at Odin skal oppdage enheten din. Jeg står ikke til ansvar om du eller andre her på forumet ender opp med en helt bricket telefon! Endret 16. august 2012 av Hafti 1 Lenke til kommentar
Tastatur Skrevet 19. august 2012 Forfatter Del Skrevet 19. august 2012 (endret) Hei, tusen takk for svar, men det funka ikke. Den er enda stuck i boot. Edit: tok factory reset 3 ganger, og da funka det, igjen, tusen, tusen takk! Endret 19. august 2012 av Tastatur Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå