Gå til innhold

[Ny mobil] HTC Desire HD eller Samsung Galaxy S3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har jeg faktisk hatt Desire HD FØR jeg kjøpte meg SIII xD

Så tror nok jeg kan svare deg på det.

Desire'en er som nevnt før gammel telefon, batteriet er en spøk IMHO, hadde selv ett ekstra batteri for å overleve dagen, ypperlig standby tid...hvis du ikke rører telefonen i det hele tatt :p

Ellers så henger den med i svingene for det meste,så fremt du ikke trenger at den skal kjøre det mest ressurskrevende av apps og spill.

Desire HD er solid til de grader, casingen er av metal,med noen innslag av plast for battericover, simkort og tror kameraet og sitter i plastikk mot S3 sin hel-plastikk ?

DHD har ikke frontkamera, og grillen over høytaleren er ikke kinnskjegg vennlig T_T opplevde selv at den nappet ut noen hår etter en samtale,PAIN

Lenke til kommentar

Om du vil ha det beste som er ute nå, da burde du gå for Galaxy S III. HTC Desire HD er jo en gaaaaaaaammel telefon.

Ka med iphone 4s da? Eller er det noen som er bedre .

Nei, iPhone 4S er en overhypet telefon som bruker gammel teknologi nå. Og den er like dyr som Galaxy S III omtrent. Galaxy S III er kanskje noen hundre kroner billigere.

iPhone 4S er også en telefon man ALDRI burde ha i tankene om man er en person som kan miste ting og tang i bakken. For da kan du ende opp med en knust telefon.

Og ellers, så kan du jo sjekke ut mine 2 siste linker i min signatur for å se på hvorfor du definitivt burde gå for en Android telefon over en iPhone 4S.

Endret av Vindicator
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Om du vurderer Samsung Galaxy SIII, så er det HTC One X du må sammenligne den med. Ikke Desire HD som er en to år gammel telefon. One X og SIII er mer likeverdige telefoner. Selv har jeg One X, men begge er knallgode telefoner.

Eventuelt One S, hvis du vil ha en telefon som har raskere prosessor enn One X, men litt mindre skjerm.

Lenke til kommentar

Ka med iphone 4s da? Eller er det noen som er bedre .

Hvilke krav stiller du til telefonen, utover at den er «best»?

Hvis det er likegyldig om du kjøper en telefon med iOS eller Android, ville jeg anbefalt deg å vente en måneds tid på neste generasjon iPhone, ihvertfall for å se hva den tilbyr.

Lenke til kommentar
Hvis det er likegyldig om du kjøper en telefon med iOS eller Android, ville jeg anbefalt deg å vente en måneds tid på neste generasjon iPhone, ihvertfall for å se hva den tilbyr.

HW-messig bør han nok det. Men han bør også være oppmerksom på begrensningene man får med iOS - noe jeg regner med er ganske likt som idag. Så lenge han er klar over det og likevel er fornøyd med å få begrenset friheten kontra hva man har med androide, så tror jeg det er lurt å vente.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...