heiheihallohallo Skrevet 15. august 2012 Del Skrevet 15. august 2012 Heihei. Som tittelen sier er jeg ute etter et spill som spilles på samme måte som The Binding of Isaac. Elsker det spillet nettopp fordi det aldri blir det samme så man kan spille det i flere timer i strekk uten å bli lei. Jeg liker det at man får nye items vær gang man spiller, og at man starter helt på nytt om man dør. Noen annet jeg også liker med det spillet er at man kan få nye ting(i dette tilfelle, nye characters) av å klare forskjellige ting. Kom med forslag, folkens! Tusen takk Lenke til kommentar
heiheihallohallo Skrevet 15. august 2012 Forfatter Del Skrevet 15. august 2012 Spelunky kanskje? Har spilt det før, men skal vente til HD versjon kommer til PC! Lenke til kommentar
heiheihallohallo Skrevet 16. august 2012 Forfatter Del Skrevet 16. august 2012 ingen som har noen tips? Lenke til kommentar
MDD Skrevet 16. august 2012 Del Skrevet 16. august 2012 (endret) Høres ut som du er ute etter en Roguelike. Da synes jeg Nethack er suverent. Har spilt det på og av i mer enn 15 år nå. Gratis er det og. Ellers kan du jo ta en titt på Dungeons of Dredmore. Endret 16. august 2012 av MDD Lenke til kommentar
heiheihallohallo Skrevet 16. august 2012 Forfatter Del Skrevet 16. august 2012 Høres ut som du er ute etter en Roguelike. Da synes jeg Nethack er suverent. Har spilt det på og av i mer enn 15 år nå. Gratis er det og. Ellers kan du jo ta en titt på Dungeons of Dredmore. Jeg prøvde Dungeons of Dredmore uten å like det. Skal prøve nethack! Takk for svar, tar gjerne i mot flere tips:) Lenke til kommentar
heiheihallohallo Skrevet 25. august 2012 Forfatter Del Skrevet 25. august 2012 Ingen som har flere tips? Trenger forsåvidt ikke å være en Roguelike. Noe annet jeg også elsker med Isaac er at man får nye unlocks av å spille(det kunne gjerne vært flere unlocks tho). F.eks. characters og nye items. Visst noen vet om noen gode spill som har en god del unlocks, tips i vei! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå