kalli Skrevet 15. august 2012 Del Skrevet 15. august 2012 Hei! Lyden i nettleseren min demper seg når jeg bruker skype. Noen ganger om jeg er i en samtale på skype men også noen ganger i vanlig chat. Hva kan dette komme av? Er det vanlig? Ganske irriterende. Håper noen vet:) -Kalli Lenke til kommentar
technicality Skrevet 15. august 2012 Del Skrevet 15. august 2012 Yupp...er en funksjonalitet de har lagt inn...den går tilbake igjen når samtalen avsluttes, iallefall hos meg. Er ikke helt sikker på om det kan gjøres noe med du. Men det med at den dempes i en vanlig chat var nytt for meg. Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 15. august 2012 Del Skrevet 15. august 2012 Om du høyreklikker på høyttalerikonet nede til høyre og trykker på lyder og velger kommunikasjon-fanen får du opp 4 valg. Du skriver ikke hvilket OS det er, men dette var det første jeg tenkte på. Lenke til kommentar
kalli Skrevet 15. august 2012 Forfatter Del Skrevet 15. august 2012 Er Windows 7. Høytalerikonet på Skype, eller på windows? Fant ikke fanen du snakket om. Lenke til kommentar
Braindawg Skrevet 15. august 2012 Del Skrevet 15. august 2012 (endret) Er Windows 7. Høytalerikonet på Skype, eller på windows? Fant ikke fanen du snakket om. Gå til lydmixer i windows, lite ikon nede i høyre. Endret 15. august 2012 av XfsB Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 15. august 2012 Del Skrevet 15. august 2012 La ved et bilde. Er altså høyttaler ikonet i Windows. Lenke til kommentar
kalli Skrevet 15. august 2012 Forfatter Del Skrevet 15. august 2012 Ah, kult, tusen takk for hjelp, folk! Da håper jeg det funka Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå