Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Lett Motorsykler

Reapeer

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lett WR125X'en.

Fordi?

Det at det er en Yamaha er den første grunnen. Lett å jobbe med, lite problemer, pene sykler, synker lite i verdi, og er attraktive.

Det andre?

Den prøver ikke å likne noe den ikke er, i motsetning til alle de andre syklene du nevnte :)

Prisen på en pent brukt er heller ikke så ille.

Endret av Vertical^
Lenke til kommentar

Jeg har fått intrykk av at Yamaha Yzf og Derbi Gpr er litt overprisa. Aprillia rs er en av norges mest populære lettsykler, og koster vanligvis ikke like mye som de andre(?). Jeg foretrekker racing syklene, rett og slett fordi de er fete. Jeg ville ikke valgt en cross- sykkel med mindre veien du kjører er full av høl, humper og dumper. aprillia'n er fet.

Lenke til kommentar

Jeg har fått intrykk av at Yamaha Yzf og Derbi Gpr er litt overprisa. Aprillia rs er en av norges mest populære lettsykler, og koster vanligvis ikke like mye som de andre(?). Jeg foretrekker racing syklene, rett og slett fordi de er fete. Jeg ville ikke valgt en cross- sykkel med mindre veien du kjører er full av høl, humper og dumper. aprillia'n er fet.

Aprilia koster mer enn sykler som f.eks Honda CBR 125 eller Yamaha YZF ;)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg kjører selv en Yamaha YZF r125 og må jo selvfølgelig skryte!! :p Hadde aldri sitti på en lettsykkel før jeg kjørte den for første gang! Det eneste jeg ikke likte var at den var litt stor og tung (for jeg er ikke store karen selv) så jeg var litt redd for å velte når jeg stoppa. Skjønte fort at det ikke var noe problem. Er utrolig glad i sykkelen og tror ikke jeg kunne gjort noe bedre valg! Det er en sykt lettkjørt og god sykkel! En sykkel jeg anbefaler på det sterkeste!!

Lenke til kommentar

Kan jeg anbefale en som ikke er på lista? Derbi Mulhacen cafe, ligner litt på duken, med samme motor som derbi GPR 4t. Den er firtakt, men yter faktisk 15 hester som få andre firtaktere gjør. Den er utrolig sprek, i allefall etter mine erfaringer. Har ikke testet toppfarten siden jeg ikke har lappen ennå, men har hatt den i 116 med mer og gå på. Drar man ut girene blir det enda bedre, hadde 103 i fjerdegir.

Nyprisen er litt drøy, men så en på finn for en stund tilbake til rundt 30.000. Lover at du blir fornøyd hvis du velger den!

Test av sykkelen

En annonse hvis du ønsker det

Endret av Hayabuuza
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...