Reapeer Skrevet 15. august 2012 Del Skrevet 15. august 2012 Hei. Jeg lurer fryktelig på 5 forskjellige sykler og vet ikke hvilken jeg bør velge. 1) Aprilia Rs 125 2)Yamaha YZF 125 3)Derbi GPR 125 4)KTM Duke 125 5)Yamaha WR125X Tusen takk på forhånd. Lenke til kommentar
Hundrelapp1 Skrevet 15. august 2012 Del Skrevet 15. august 2012 Den jeg ville hatt av de er vel aprilia rs eller derbi gpr Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 16. august 2012 Del Skrevet 16. august 2012 (endret) Lett WR125X'en. Fordi? Det at det er en Yamaha er den første grunnen. Lett å jobbe med, lite problemer, pene sykler, synker lite i verdi, og er attraktive. Det andre? Den prøver ikke å likne noe den ikke er, i motsetning til alle de andre syklene du nevnte Prisen på en pent brukt er heller ikke så ille. Endret 16. august 2012 av Vertical^ Lenke til kommentar
JohnsonJr Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 Jeg har fått intrykk av at Yamaha Yzf og Derbi Gpr er litt overprisa. Aprillia rs er en av norges mest populære lettsykler, og koster vanligvis ikke like mye som de andre(?). Jeg foretrekker racing syklene, rett og slett fordi de er fete. Jeg ville ikke valgt en cross- sykkel med mindre veien du kjører er full av høl, humper og dumper. aprillia'n er fet. Lenke til kommentar
Hundrelapp1 Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 Jeg har fått intrykk av at Yamaha Yzf og Derbi Gpr er litt overprisa. Aprillia rs er en av norges mest populære lettsykler, og koster vanligvis ikke like mye som de andre(?). Jeg foretrekker racing syklene, rett og slett fordi de er fete. Jeg ville ikke valgt en cross- sykkel med mindre veien du kjører er full av høl, humper og dumper. aprillia'n er fet. Aprilia koster mer enn sykler som f.eks Honda CBR 125 eller Yamaha YZF Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 Har ikke peiling på sykler, men synes duke ser tøffest og mest leken ut. Lenke til kommentar
JohnsonJr Skrevet 20. august 2012 Del Skrevet 20. august 2012 Har ikke peiling på sykler, men synes duke ser tøffest og mest leken ut. Duke nuke'em Lenke til kommentar
5ondre Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 Jeg kjører selv en Yamaha YZF r125 og må jo selvfølgelig skryte!! Hadde aldri sitti på en lettsykkel før jeg kjørte den for første gang! Det eneste jeg ikke likte var at den var litt stor og tung (for jeg er ikke store karen selv) så jeg var litt redd for å velte når jeg stoppa. Skjønte fort at det ikke var noe problem. Er utrolig glad i sykkelen og tror ikke jeg kunne gjort noe bedre valg! Det er en sykt lettkjørt og god sykkel! En sykkel jeg anbefaler på det sterkeste!! Lenke til kommentar
Hayabuuza Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 (endret) Kan jeg anbefale en som ikke er på lista? Derbi Mulhacen cafe, ligner litt på duken, med samme motor som derbi GPR 4t. Den er firtakt, men yter faktisk 15 hester som få andre firtaktere gjør. Den er utrolig sprek, i allefall etter mine erfaringer. Har ikke testet toppfarten siden jeg ikke har lappen ennå, men har hatt den i 116 med mer og gå på. Drar man ut girene blir det enda bedre, hadde 103 i fjerdegir. Nyprisen er litt drøy, men så en på finn for en stund tilbake til rundt 30.000. Lover at du blir fornøyd hvis du velger den! Test av sykkelen En annonse hvis du ønsker det Endret 3. september 2012 av Hayabuuza Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå