morgan_kane Skrevet 15. august 2012 Del Skrevet 15. august 2012 Hei, TVen er en Philips. Når jeg har pcen koblet til via hdmi så er det akkurat som om noen legger et grønt filter over bildet etter en stund. kan ha normalt bilde i 10-30minutter før det skjer. Noen som har peiling på hva dette kan være Lenke til kommentar
Gjest medlem-16183 Skrevet 16. august 2012 Del Skrevet 16. august 2012 Hmm. Har du prøvd å bytte HDMI kabel? Kontaktene på de er ikke de beste. Det kan også være pcn. Jeg vil anbefale deg å bruke litt sunn fornuft og prøve å feilsøke. Du må bringe nye elementer inn i saken til du har indentifisert problemet. Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 16. august 2012 Forfatter Del Skrevet 16. august 2012 Har prøvd pcen via via hdmi kabel på en annen tv, så den er det ikke. Har ikke prøvd å bytte hdmi kabel enda, men det kan jeg se om jeg får gjort i løpet av helga. Flere tips mottas også med takk Lenke til kommentar
Kontrazt Skrevet 18. august 2012 Del Skrevet 18. august 2012 Har samme problemet, bare at skjermen min blir rosa/lilla, leste et sted at man kunne stille inn skjermkortet til å støtte full RBG, men vet ikke hvordan jeg gjør det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå