Ni kon Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 Noen som vet når dette kommer ut? har hørt det skal kunne alstes ned gratis på www.raven-shield.com , men der skjer det jo ingen ting. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 tja, det er da bra at de jobber med alle problemene RavenShield har nå, istedet for å introdusere mer matreriale for spillerene å gremmes over... men det er ikke satt noen release date, som jeg vet om...det er en gratis oppdatering, så de føler vel de kan gjøre som de vil Lenke til kommentar
Deosl Skrevet 5. september 2003 Del Skrevet 5. september 2003 Etter det jeg har lest er ikke Athena Sword gratis. Vet ikke hvor gamer.no sier at det er gratis :-?, så dette må være feil fra gamer.no sin side. Lenke til kommentar
TST Skrevet 5. september 2003 Del Skrevet 5. september 2003 Vet ikke hvor gamer.no sier at det er gratis :-?, så dette må være feil fra gamer.no sin side. Det er oivind_dahle som sier han har lest at det er gratis. Vi har aldri sagt at Athena Sword er gratis, og det er ingen som sier at de har lest det på Gamer.no heller. ;-) Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 5. september 2003 Del Skrevet 5. september 2003 hvor pokk har jeg det fra da?? det står ved nærmere undersøkelse ikke noe om no gratis ting på websiden deres...og det ville jo vært naturlig at det stod der... Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 5. september 2003 Forfatter Del Skrevet 5. september 2003 er 99 % sikker på at jeg har lest at athena sword skullle være en gratis nedlastning. Og at den skulle komme i sommer. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 5. september 2003 Del Skrevet 5. september 2003 det var det jeg også var...nå er jeg usikker derimot Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå