Gå til innhold

[Løst] Bygge PC Selv 8,5K Gaming og videoredigering

Anbefalte innlegg

Hei ! Jeg har tenkt til å kjøpe/bygge en PC og jeg trenger litt hjelp fra dere herlige folk på diskusjon.no :)

Jeg har tenkt til å bruke denne PCen til gaming Diablo 3, Battelfield 3 og sikkert noen spill fra COD-seriene :p

Også har jeg tenkt til å redigere videoer i Sony Vegas og After Effects, skal ikke lage filmer eller noe sånt, men har lyst til å rendre YouTube i en grei fart !

Jeg har lyst til å ha en PC med SSD samtidig som jeg har HDD og en 6-kjerners prosessor. Og ett bra skjermkort !

Hvis du finner en Komplett-PC som har de tingene ^^ så kan du bare skrive linken i kommentarfeltet :)

Jeg vil helst at alt skal bli kjøpt på Komplett eller CDON.

Takk på forhånd til dere som tar dere tid til å hjelpe meg !

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei,

Ville gått for et Intel-basert oppsett.

Her har jeg satt sammen et meget godt oppsett for deg som fungerer utmerket.

http://i.imgur.com/HcSOb.png

Du kan eventuelt gå for en i7, men det trengs ikke.

Kabinett trengs og SSD.

Går kanskje litt over budsjettet, men får en meget god PC.

Tusen takk ! Den skal jeg vurdere ! Vet du om en billig, men god SSD ?

Endret av mafowafo
Lenke til kommentar

830 er fin, den :) Du trenger ikke mer enn 60GB SSD til OS og noen få programmer, og det koster ikke mer enn rundt 600kr. Men med en SSD og kabinett, så blir det fort 10k for det oppsettet der. Og det er uten skjerm. Komplett er nok også litt dyrere enn dustinhome (der den handlelisten er laget), og de tar 500kr i hjemlevering. Så du må nok betale nærmere 12-13k for hele oppsettet hvis du ikke har skjerm fra før.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...