Rustymagus Skrevet 15. august 2012 Del Skrevet 15. august 2012 Silent Hunter, Anno og The Settlers får onlineversjoner. Les hele saken Lenke til kommentar
Xmasbeer Skrevet 15. august 2012 Del Skrevet 15. august 2012 Silent hunter serien som har en trofast modder community kommer nå ut som et MMO som ikke kan moddes. Har ingenting mot F2P og MMO spill, men nå ser jeg en tendens til å forvandle gode singleplayer spill som jeg før kunne nyte med mods til online spill... noe som er unødvendig etter min mening. Lenke til kommentar
bjornhelge Skrevet 15. august 2012 Del Skrevet 15. august 2012 pc games goes web... welcome to the future!... hahahahahaha! herregud at det går ann. free2play my ass blir vel freemium skal dere se... 2 Lenke til kommentar
fenele Skrevet 15. august 2012 Del Skrevet 15. august 2012 "hahahhaha"... consoletards.. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 15. august 2012 Del Skrevet 15. august 2012 Er dere sikker på at Anno Online blir basert på middelalderversjonen og ikke den nye 2070? Lenke til kommentar
bjornhelge Skrevet 16. august 2012 Del Skrevet 16. august 2012 "hahahhaha"... consoletards.. du får kjøpt salve mot kronisk butthurt på apoteket.... 1 Lenke til kommentar
oslo72 Skrevet 16. august 2012 Del Skrevet 16. august 2012 Håper virkelig at ANNO Online blir basert på 1404 og ikke 2070-platformen, men smak og behag. Virker spennende, bare det ikke blir for høyt fokus på krig, for er det noe ANNO ikke er god på er det kampsimulering. Lenke til kommentar
KayAU Skrevet 16. august 2012 Del Skrevet 16. august 2012 "Flere Ubisoft-spill blir gratis" Med ei slik overskrift, VEIT eg at der må vere noko lureri på gong. Kay Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 16. august 2012 Del Skrevet 16. august 2012 Her det ugler i mosen, ja. Ubisoft er aldri kundevennlige uten at det er en hake. Det er et foregangsselskapene for forbrukerfiendtlige løsninger og jeg tror ikke de har noen planer om å snu på den modellen. I "beste" fall er vel disse spillene lesset ned med reklame. 3 Lenke til kommentar
Woober Skrevet 16. august 2012 Del Skrevet 16. august 2012 De burde nå heller komme med en ny patch til Silent Hunter 5 som fikser alle bugsa. Men neida, her betaler man fullpris å får beta versjoner så det holder! Skjerpings Ubisoft! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå