Kebab GUD Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 hva er så bra med gymlærern? fin dame eller? Lenke til kommentar
lodott Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 Jeg er enig med Haltan...dra!! Å være litt sosial er aldri dumt.. Bli litt kjent med de fine damene på fjellturen.. så haler du inn snøret når du er i Budapest 8) ...du blir vel neppe syk en hel uke uansett? Lenke til kommentar
lodott Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 Jeg er enig med Haltan...dra!! Å være litt sosial er aldri dumt.. Bli litt kjent med de fine damene på fjellturen.. så haler du inn snøret når du er i Budapest 8) ...du blir vel neppe syk en hel uke uansett? Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 Dra, for all del! Slike turer er alltid veldig sosiale, dem er verdt å få med seg, det blir et minne for livet Og hvis du er heldig kan det bli litt tærte på deg og! Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 Dra!! Med mindre du er helt for jaevli. Lenke til kommentar
pg Skrevet 3. september 2003 Del Skrevet 3. september 2003 Ikke dra på tur viss det ikke er nødvendig får å få take på damene til turen til budapest 8) 8) men vist de er nødvendig så. jeg ville ha gjort det Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 3. september 2003 Forfatter Del Skrevet 3. september 2003 over natta nå så har jeg blitt enda mer syk så da er det ikke mye å bestemme seg for egentlig, det ble hjemme... BTW: takk til alle som svarte Lenke til kommentar
sebastgs Skrevet 3. september 2003 Del Skrevet 3. september 2003 hva er så bra med gymlærern?fin dame eller? Det lurer jeg også på fortell, fortell Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 3. september 2003 Forfatter Del Skrevet 3. september 2003 hva er så bra med gymlærern?fin dame eller? hva er så bra med gymlærern?fin dame eller? Det lurer jeg også på fortell, fortell åja, hehe... grunnen til at jeg listet henne 'for' er at hun gjerne vil ha med flest mulige... egentlig litt rart at jeg har listet henne opp for hun ser ut som et troll og jeg liker ikke troll Lenke til kommentar
RIP Skrevet 3. september 2003 Del Skrevet 3. september 2003 ...så jeg ser ikke mye vits i å dra på en teltur bare pga dem.... :o vet du at det er din skjebne å dra på den turen! sånn, nå vet du det også... Hvis du ikke går på turen kommer du ikke til å få det no gøy i budapest *hrrmph* det var 10kr ordet +24kroner for videre svar, til Rips spå-forum-ting Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå