Ernie Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 Vel, jeg har et STORT problem med å bestemme meg: Skal jeg eller skal jeg ikke dra på en fjelltur? Turen er forresten med skolen. For: [*] Gymlæreren [*] Alle andre er med [*] Det økonomiske (jeg har allerede betalt) Mot: [*] Jeg er syk (forkjølet og noe løs i magen) [*] Jeg har en klassetur til Budapest uka etter og den VIL jeg være med på og da kan jeg jo ikke være syk.... [*] Det går et rally til helgen og jeg kommer til å gå glipp av hele dag 1 Noen som har lyst til å gi sin mening om HVA jeg bør gjøre? Bli hjemme? eller dra? Lenke til kommentar
lperik Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 Bli hjemme og fortell at du er syk. Da vil du kanskje få tilbake pengene du betalte. De kan du spare til kaffe/toddy or whatever på rallyet og resten kan du bruke i Budapest. Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 Bli hjemme og fortell at du er syk. Da vil du kanskje få tilbake pengene du betalte. De kan du spare til kaffe/toddy or whatever på rallyet og resten kan du bruke i Budapest. Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 2. september 2003 Forfatter Del Skrevet 2. september 2003 jeg må jo si det er en fristende ide du kommer med lperik Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 Hvis du er hjemme, kan du sitter her på forumet... Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 Hvis du er hjemme, kan du sitter her på forumet... Minus r. Jeg ville blitt hjemme. Tur til budapest er ikke å forakte Lenke til kommentar
Kaksa Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 hadde blitt heime. Dinna fjellturen er sikkert overnatte ei natt i hytte/telt. og då lønner det seg ikkje å ver forkjøla. Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 2. september 2003 Forfatter Del Skrevet 2. september 2003 Hvis du er hjemme, kan du sitter her på forumet... Minus r. Jeg ville blitt hjemme. Tur til budapest er ikke å forakte Nei, det er nettopp det. Budapest turen er noe jeg har sett frem til i snart et helt år. Vil nødig måtte droppe den, mens en fjelltur derimot.... Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 2. september 2003 Forfatter Del Skrevet 2. september 2003 hadde blitt heime.Dinna fjellturen er sikkert overnatte ei natt i hytte/telt. og då lønner det seg ikkje å ver forkjøla. stemmer det, vi skal jo ligge i telt ja... hmmm... lukter dropping av fjelltur jeg Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 DROPP DEN! Så var vi ferdige med det Hvem liker teltturer uansett? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 DROPP DEN! Så var vi ferdige med det Hvem liker teltturer uansett? speidere... og teltentusiaster! Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 2. september 2003 Forfatter Del Skrevet 2. september 2003 DROPP DEN! Så var vi ferdige med det Hvem liker teltturer uansett? Vel, jeg liker ikke teltturer, men fjelltur på hytter går bedre... Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 altså... nå kommer HalTan's enkle men dog så geniale løsning.. Still deg selv disse spørsmålene: 1. Er det fine damer med? (Hvis nei, se spm 2.) 2. Er det verdt å dra på telttur uten fine damer? simple as that! Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 altså... nå kommer HalTan's enkle men dog så geniale løsning.. Still deg selv disse spørsmålene: 1. Er det fine damer med? (Hvis nei, se spm 2.) 2. Er det verdt å dra på telttur uten fine damer? simple as that! din kåte tøs Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 det er sannheten jensemann! Intet mer, intet mindre.. Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 2. september 2003 Forfatter Del Skrevet 2. september 2003 altså... nå kommer HalTan's enkle men dog så geniale løsning.. Still deg selv disse spørsmålene: 1. Er det fine damer med? (Hvis nei, se spm 2.) 2. Er det verdt å dra på telttur uten fine damer? simple as that! fine damer? nja, ingen som JEG har sjanse på iallfall, men jo det er noen fine med, men som sagt jeg har ikke noen sjanse på dem, dessuten drar jeg med de samme også til Budapest. Fin dame er full = kanskje en sjanse allikevel? (og fulle blir de ikke på en teltur det kan jeg love deg ) Konklusjon: ja, hva skal jeg konklurere med da? Verken for eller i mot? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 FINE DAMER! DRA! :wink: Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 2. september 2003 Forfatter Del Skrevet 2. september 2003 FINE DAMER! DRA! :wink:hehe... som sagt jeg skal på tur med akkurat de samme jentene uka etter og da er det ENDA lenger tur, og alle snakker om å drikke en del til og med jentene så jeg ser ikke mye vits i å dra på en teltur bare pga dem.... Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 Hør på Jens. Ikke dra. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 ...så jeg ser ikke mye vits i å dra på en teltur bare pga dem.... jeg gjør: de er fine Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå