Sven Eric Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 Hei.. Viste det en gang, men trengte det aldri. No har jeg installert Windows XP på nytt. og jeg får da opp følgende mld på speedometeren til ITavisen "Beklager, din browser akspterte ikke en cookie som er nødvendig for å utføre denne testen. For å kjøre speedometeret må du skru på støtte for dette. Denne begrensningen er lagt inn for å sikre at alle får korrekte resultater på testen, ved at vår server klarer å ta unna trafikken. " Noen som kan fortelle meg nøyaktig hvordan jeg slår dette på?? Mange takk Sven PC: ja jeg søkte og fant ikke noe på dette temaet Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 tools->internet options->advanced->restore default *Voila* Lenke til kommentar
Sven Eric Skrevet 2. september 2003 Forfatter Del Skrevet 2. september 2003 norsk.. nop virker ikke... Lenke til kommentar
Sven Eric Skrevet 2. september 2003 Forfatter Del Skrevet 2. september 2003 virker ikke Lenke til kommentar
Tranquilite Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 Det kan jo være at IE har øket instillingene på personvern for internett sonen til blokker alle.. Gå til : Verktøy -> Alternativer for Internett -> Personvern - under instillinger Standard skal være middels.. Lenke til kommentar
bulldog Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 Måtte bare: det heter cookies og ikke cockies. cock betyr jo som kjent hane.. ;-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå