Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Å kvitte seg med lysten

Dørslag

Anbefalte innlegg

"Hvorfor vil du slutte med det som er så godt??"

Eh, hvis han hadde likt det hadde han vel ikke ville slutte??? Kanskje han opplever det annerledes enn deg. Noen får ikke "orgasme" når de har orgasme, de får bare utløsning uten noen godfølelse.

http://en.wikipedia.org/wiki/Sexual_anhedonia

"At du ser på onani som negativct er ikke bra. Fordi det er bra."

Så du personlig er dommer over hva som er bra og ikke bra ved andres seksualitet? Hvis han ikke synes det er bra blir det bare for dumt at du skal mene at det er bra for han likevel.

"De mediter vel for å redusere lysten, gjør de ikke?"

Trangen øker når man er avslappet, så den der funker nok ikke.

Man må skille mellom trang og lyst. Trang er noe som går på at man føler seg så ukomfortabel at man må gjøre noe med det (analogt til å være veldig bæsjetrengt). Lyst er derimot noe positivt. For de fleste går det for det samme, men hvis man ikke synes onani er behagelig ender man selvfølgelig med en trang uten lyst.

"Hold deg unna ... lettkledde damer ... blah blah"

Hele poenget med å redusere lysten er at man ikke skal trenge å holde seg unna ting.

"For å kvitte deg med begjæret, eller få det under din kontroll, må du vel jobbe direkte med egoet ditt!?"

Og som vanlig kommer det noe amatørpsykologisk fjas som bunner i en tvangsmessig trang til å "hjelpe" andre fra en viss bruker hvis navn jeg ikke skal nevne annet enn at det ut i fra formen på gjenstanden synes å være valgt ut i fra undertrykte seksuelle behov.

Trangen til seksuell aktivitet har ingenting med egoet å gjøre. Det er en trang som er biologisk medfødt og de som har hatt evne til å undertrykke den har ikke ført genene sine videre. Derfor er den der ennå hos de fleste.

"Sesam stasjon ... Max Mekker"

Jeg kom på et morsomt rim:

Max Mekker frodig og blå,

tar frem sin store stå.

Alfa den gule

Hun vil pule

Dagens mosjon,

på Sesam stasjon.

Hun får som fortjent,

sier Bjarne betjent

En rekke medisiner har impotens som bivirkning. De gjør det dermed ganske enkelt å ikke onanere.

Anonym poster: 392523e93059d319fe387d5e8be11c54

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+56132

Du kan ta Androcur 50mg, de medikamentene vil nedsette seksualdriften din, ettersom de reduserer testosteron produksjonen din. Du kan lese mer her; http://legemiddelhandboka.no/Legemidler/46910

Du trenger en klasse C resept for å få legemiddelet utlevert på apotek. Det er mulig å bestille på Internett, for å unngå den barrièren, men da må du finne et online apotek med lisens, slik at medikamentet ikke blir stoppet i tollen.

Problem løst :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Det løser TS sitt problem, ettersom han ikke vil la seg bli kastrert. Dette kalles for kjemisk kastrering. Med langvarig bruk kan dette medføre permanent impotens. Da har trådstarter fått en permanent løsning.

Lenke til kommentar

Den enkleste måten å unngå "lysten" på er å bare la være. Verre er det ikke. De fleste orker ikke å pine seg selv, så de nyter en god runk i ny og ne.

Man kan komme med så mange syke teorier og praksiser og andre løsninger, men den beste måten er og blir selvkontroll. Hold hånda unna kølla, så går det over etterhvert. Det er ikke vanskelig å endre sine lystmønstre.

Lenke til kommentar

Jeg orker ikke å adressere alle nye poster med sitering, så jeg bare slenger sammen et digert svar her isteden.

Jeg er enig at hormonbehandling høres litt skummelt ut. Spessielt med tanke på at jeg er nødt til å smugle medisiner fra utlandet for å skaffe det. Det var en haug med bivirkninger også, blant annet slitsomhet og depresjon, noe som jeg absolutt ikke har noe særlig behov for. Dessuten vil jeg jo fortsatt ha litt av manndommen igjen i meg, selv om jeg ikke ønsker å være avhengig av seksuelle behov. Å ende opp med lys stemme og bryster er ikke noe jeg har lyst til å risikere kun for å fjerne lysten. Jeg har lest at noen antidepresjonmedikamenter reduserer sexlysten, noe som jeg tror vil være mye bedre sjans for meg å skaffe.

Så vidt jeg vet har ikke aseksuelle noen bivirkninger sett bort ifra at de ikke har noen sekuelle behov. Det hadde vært fint å kunne oppnå det samme, men det ligger antagelighvis mest i hodet dems vil jeg tro. Da har jeg vel ikke stort annet valg enn å vente i spenning på dagen hjerneimplantater blir en ting.

Å prøve å kontrollere lysten er nok den simpleste løsningen, men den er langt ifra den letteste. Jeg tror selvkontroll sammen med andre midler som demper lysten er den beste løsningen, ihvertfall i begynnelsen, også gå over til kun selvkontroll når man føler at man har fått mesteparten av kontrollen. Man må lære å gå før man lærer å løpe, ikke sant. Når kåtheten kommer snikende så tenker jeg at jeg egentlig allerede tapt kampen, så da kaster jeg like gjerne inn hånkle isteden for å jogge fram og tilbake i dusjen. Det beste er nok å prøve å lukke alle dører og aldri la lysten komme over seg med det første.

Hva i all verden er greia med at mennesker er så kåte egentlig? Evolusjonen gikk på en smell der kan du si. Det er ingen langtlevende skapninger som trenger å forplante seg omtrent hver eneste forbanna dag. Forholdet mellom kjønnene skulle jo ha vært 274 kvinner for hver mann for at dette behovet skulle være ordentlig gunstig. Jeg kunne levd med å ha løpetid i noen uker en gang i året, men det er veldig slitsomt å ikke kunne gå en uke uten at jeg føler trangen til å presse penisen min i alt som måtte eksistere, som en eller annen tilbakestående apekatt.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Forer du kåtskapen med alle de tilgjengelige mulighetene vi har i dag for sexhjernevask, er det jaggu ikke rart at du kan slite ut både det ene og det andre ... (kjenner en ungdom som nesten runket seg rett i senk - det var faktisk snakk om å sponse både glidemiddel og en gummimus med høyere kvalitet, for å hjelpe stakkaren - gutten holdt rett og slett på å slite ut tissefanten sin .. :))

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...