zen master Skrevet 16. august 2012 Del Skrevet 16. august 2012 trist, bare å glemme hele spillet nå. 1 Lenke til kommentar
per17 Skrevet 16. august 2012 Del Skrevet 16. august 2012 Det var det. Nå skal jeg gjøre alt jeg kan for å ikke støtte dette grådige selskapet. EA, fuck you. Samme her. Fy faen så irritert jeg ble nå, generals er et av mine barndomsminner. Så fram til Generals 2, men EA kan dra til helvete med f2p faenskap. Lenke til kommentar
MDD Skrevet 16. august 2012 Del Skrevet 16. august 2012 Nå har jeg sikkert lest et par hundre kommentarer om dette på diverse sider. Ikke én har vært positiv. Dette spillet kommer nok til å floppe. Det er løgn å si at jeg ikke fryder meg enormt over dette. Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 16. august 2012 Del Skrevet 16. august 2012 EA kan brenne.. ødelegger en så bra spillserie med f2p. Direkte latterlig Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 16. august 2012 Del Skrevet 16. august 2012 Voldsomt så sinte noen her ble da. Uten å vite noe som helst om spillet, annet enn finansieringsmodellen det skal benytte... Lenke til kommentar
dredg Skrevet 16. august 2012 Del Skrevet 16. august 2012 Jeg vet ikke så mye om analstimulering med kaktus heller, men jeg kan enkelt reflektere meg frem til at det ikke vil være særlig behagelig. Ved å se på hva F2P prinsippet gjøre med andre spill, og hvordan disse er drevet ganske enkelt anta at dette er svært lite attraktivt for et taktisk RTS. Men for all del, med litt smørning og godvilje kan det hende at dette kan bli behagelig også... 2 Lenke til kommentar
Myagos Skrevet 18. august 2012 Del Skrevet 18. august 2012 Godt å se folk skeptiske og misfornøyde med F2P utviklingen. Har uttalige timer lagt ned i C&C Generals, og synes det er svært trist å se de ødelegge serien på denne måten. Lenke til kommentar
Alkjeks Skrevet 18. august 2012 Del Skrevet 18. august 2012 Jeg som gledet meg til Generals 2... Nå blir det nok popup-er med "Super sale, buy 100 coins for only 20$" Og tilsvarende "Artillery: 10 coins", "Sneak attack: 80 coins" og "Swap general mid-game: only 150 coins!" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå