Joachim_F Skrevet 15. august 2012 Del Skrevet 15. august 2012 Generals 2 bakes inn i nytt «free to play»-spill. Les hele saken Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 15. august 2012 Del Skrevet 15. august 2012 F2P RTS? Lukter pay2win all the way... 1 Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 15. august 2012 Del Skrevet 15. august 2012 Høres ut som man må betale cash for å kjøpe seg greie units ja 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 15. august 2012 Del Skrevet 15. august 2012 nei nei nei nei nei nei nei nei :wallbash: :wallbash: gi meg et solid offline spill med muligheter for mods og en solid singel player kampanje. hvorfor skal alle presses til å spille mp? hva har egentlig skjedd med de gode sp spillene? Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 15. august 2012 Del Skrevet 15. august 2012 Jaja. Får holde meg til C&C 3 enda noen år da. Lenke til kommentar
ArkArk Skrevet 15. august 2012 Del Skrevet 15. august 2012 (endret) Gratis du liksom! Å nei du, det tror jeg ikke noe på.Her lukter det DLC`er herfra til Mars, hvorfor skal dette spillet være gratis? Hva tjener de penger på da? Tipper det er en kjip kjip grunnpakke som er gratis, men at man må kjøpe en masse småpakker for å få totalopplevelsen. Å tro noe som helst annet, glem det! Blir som å annonsere "gratis hus" på finn, men du må ha både tomt og grunnmur, vegger innvendig,tak etc i tilegg.Og disse koster deg da dobbel pris av vanlig, da du forplikter deg til å handle dette av husselger. Noe slikt... Endret 15. august 2012 av ArkArk 1 Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 15. august 2012 Del Skrevet 15. august 2012 Og jeg som virkelig så fram til Generals 2. Men ikke nå mer... Lenke til kommentar
BonBattery Skrevet 15. august 2012 Del Skrevet 15. august 2012 (endret) "sukk" gleder meg virklig til F2P hyppen er over, savner faktisk og eige eit spill i hardcover uten og tenke på mer ser fremover unit packs, map packs ect Endret 15. august 2012 av BonBattery 1 Lenke til kommentar
dredg Skrevet 15. august 2012 Del Skrevet 15. august 2012 Pokker! Hadde gledet meg skikkelig til Generals 2. Men F2P konseptet vanner som regel ut kjernemekanikken og balansering til fordel for enhets tilpasninger, stadig nytt uviktig innhold og evig grinding for å lvl og unlocke ting. Lenke til kommentar
MDD Skrevet 15. august 2012 Del Skrevet 15. august 2012 Det begynner å bli traurig å være gamer. MP-fokus, DLCs, alltid online-DRM (selv for SP-spill), microtransactions, F2P, konsollifisering, Facebook og generelt elendige spill. Gi meg 80-tallet tilbake! :-( Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 15. august 2012 Del Skrevet 15. august 2012 Gratis du liksom! Å nei du, det tror jeg ikke noe på.Her lukter det DLC`er herfra til Mars, hvorfor skal dette spillet være gratis? Hva tjener de penger på da? Tipper det er en kjip kjip grunnpakke som er gratis, men at man må kjøpe en masse småpakker for å få totalopplevelsen. Å tro noe som helst annet, glem det! Blir som å annonsere "gratis hus" på finn, men du må ha både tomt og grunnmur, vegger innvendig,tak etc i tilegg.Og disse koster deg da dobbel pris av vanlig, da du forplikter deg til å handle dette av husselger. Noe slikt... Tror ikke du er helt kjent med Free2Play-konseptet. Lenke til kommentar
HeatedCoffee Skrevet 15. august 2012 Del Skrevet 15. august 2012 Hadde virkelig gledet meg til Generals 2, mitt favorittunivers i CnC-serien. Nå føler jeg heller avsky mot EA som ikke bare gir oppdraget til Bioware (dafuq?), men som og pisser på spillserien ved å innføre konspepter som F2P og P2W som med få unntak har skiftet fokus fra godt gameplay til en evig grind. Lenke til kommentar
pong Skrevet 15. august 2012 Del Skrevet 15. august 2012 F2P? lukter vondt. De økonomiske lover dikterer en ting: At et firma må ha inntekt eller så går det under. Og da er spørsmålet: Hvordan skal EA tjene penger på et spill som er gratis? Jeg ser to alternativer: popups hvert femte minutt med reklame. Eller en sånn pay2win mekanikk vi dessverre har sett mye av i det siste. Det er kanskje mulig at de lager et godt spill og gir det ut gratis, da mot å få publicity, men det er usannsynlig da både EA og C&C er vellkjente merkenavn. Selv om EAs rykte har gått neddover så tror jeg ikke de er villig til å gjøre noe så radikalt for å gjennvinne æren. Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 15. august 2012 Del Skrevet 15. august 2012 Man vet at industrien har rotet det til når folk blir skuffet over at de "får noe gratis", kommer nok til å prøve det når det kommer men for min del er det nå "tatt av lista". 1 Lenke til kommentar
Banandan Skrevet 15. august 2012 Del Skrevet 15. august 2012 (endret) Urk.. skjer med at om jeg liker ett F2P spill, så må jeg risikere å betale fem ganger så mye for spillet nå til dags. Skjedde med demoer for å prøve spillet? Er visst populært å legge inn mekanikker som går ut over gameplay.. trist utvikling :\ Endret 15. august 2012 av Banandan Lenke til kommentar
hitman47 Skrevet 15. august 2012 Del Skrevet 15. august 2012 Huff og huff... Liker ikke veien dette går. Lenke til kommentar
Visjoner Skrevet 15. august 2012 Del Skrevet 15. august 2012 Hadde de ikke egentlig allerede fullstendig ødelagt C&C-franchisen med Command & Conquer 4: Tiberian Twilight? Aldri testet det selv, men ifølge reviews var det ikke engang et RTS lengre. Jeg lengter tilbake til tiden da Westwood sto bak de mest geniale nyskapende spill: Dune 2 og de gamle C&C'ene... Lenke til kommentar
Andzel Skrevet 15. august 2012 Del Skrevet 15. august 2012 De har ødelagt hele C&C serien! Skamme seg! Fy faen så piss! 1 Lenke til kommentar
MorganGaming Skrevet 15. august 2012 Del Skrevet 15. august 2012 Inni heite helvete hva faen er dette for noe bullshit? Gledet meg til generals 2 jeg men så kommer denne dritten... 1 Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 16. august 2012 Del Skrevet 16. august 2012 Det var det. Nå skal jeg gjøre alt jeg kan for å ikke støtte dette grådige selskapet. EA, fuck you. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå