Gå til innhold

Forslag til butikk som kan printe ut store bilder?

Anbefalte innlegg

Forslag til butikk (eller noe) som kan printe ut store bilder? Har et panorama på rett over 39000x7500 pixler, og jeg hadde håpet på å få en utskrift på ca 270cm i vidden.

Noen som vet om noen som kan gjøre det? Hadde vert greit vist de kunne montere det på noe slik at man kan henge det opp med en gang også.

Det kan gjerne være en nettbutikk. Jeg vet om en butikk som kan gjøre det, men de holder til i England (tror jeg), så det ville bli vanskelig å sende bildet med ramme, sa de.

Forresten, hva kalles de rammene som man ikke ser? De hvor bildet bare er brettet rundt langs kantene liksom. (litt vanskelig og forklare).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå er det slik at kvalitet faktisk koster en del.

En ting er å få bildet skikklig bra på PC-en; det regner jeg med du fikser greit.

Men så skal utskriften se like bra ut; og den skal monteres,. Og den skal se like bra ut om 50-100 år.

Det er derfor det koster mer enn en pølse i brød. Med ekstra løk ....

Endret av tomsi42
Lenke til kommentar

Nå er det slik at kvalitet faktisk koster en del.

En ting er å få bildet skikklig bra på PC-en; det regner jeg med du fikser greit.

Men så skal utskriften se like bra ut; og den skal monteres,. Og den skal se like bra ut om 50-100 år.

Det er derfor det koster mer enn en pølse i brød. Med ekstra løk ....

I know. Men det ville kostet over 1500.- vist jeg skulle kjøpt en utskrift i den lokale forretningen, å uten ramme blir det litt mye (for meg ihvertfall). Kanskje jeg bare har alt for urealistiske forventninger.

Jeg er heller ikke er sikker på om iDekor kan printe ut bilder som er 270x52cm Jeg har ennå ikke fått svar på mailen jeg sendte dem angående det.

Lenke til kommentar
  • 7 måneder senere...
Gjest Slettet+61342

Noen som har erfaring med bestilling av bilder på lerret eller akryl i størrelsen 60x40 hos Japanfoto? Er det ene bedre enn det andre?

Tenkte å bestille et eksemplar av dette bildet jeg tok for en stund siden, i større skala naturligvis.

8605745463_3d54a8b483_c.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...