Joachim_F Skrevet 15. august 2012 Del Skrevet 15. august 2012 Castle Story har hatt stor suksess på Kickstarter. Les hele saken Lenke til kommentar
Tonbo Skrevet 15. august 2012 Del Skrevet 15. august 2012 Takk for påminnelsen. Tenkte å støtte dette prosjektet, men glemte det nesten ut. Ser ganske morsomt ut 1 Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 15. august 2012 Del Skrevet 15. august 2012 De ser ut som lego-menn. Morsomt konsept. Som Tonbo hadde jeg nesten glemt det. Lenke til kommentar
Nailer Skrevet 15. august 2012 Del Skrevet 15. august 2012 Hey! Akkurat et slikt spill har jeg drømt om. Støttet! Lenke til kommentar
BonBattery Skrevet 15. august 2012 Del Skrevet 15. august 2012 har fulgt med ein del på denne her Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 15. august 2012 Del Skrevet 15. august 2012 Hvorfor har ikke Minecraft innført flere borgeffekter, slik som buer og hvelv? Det hadde gjort byggingen mye mer spennende. 1 Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 15. august 2012 Del Skrevet 15. august 2012 Ser utrolig morsomt ut! Støtter dette blandt Wasteland 2 og Dead State Lenke til kommentar
pong Skrevet 15. august 2012 Del Skrevet 15. august 2012 Ser faktisk litt kult ut. Lenke til kommentar
obcilion Skrevet 15. august 2012 Del Skrevet 15. august 2012 Digger at dere skriver om denne typen prosjekter, virkelig. Kanskje jeg ser et av mine spill her i fremtiden... Lenke til kommentar
Amaru Skrevet 15. august 2012 Del Skrevet 15. august 2012 ser fett ut, håper man kan angripe andre øyer med andre folk på i tilegg til monstrenene. og samarbeide, lage allianser og slik hvis noen sliter med en litt drøy monsterflokk så kan vennen din hjelpe til Lenke til kommentar
WarfaceAlex Skrevet 15. august 2012 Del Skrevet 15. august 2012 Har støttet dem med 25$ woo! Prototype(Alpha) og beta når det kommer Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 15. august 2012 Del Skrevet 15. august 2012 "de franske utviklerne", skulle vært "de kanadiske utviklerne". http://www.sauropodstudio.com/about/ Ellers fornøyd med at dere responderte på tipset. Har selv lenge fulgt med på prosjektet (siden de la ut den første Youtube-videoen), og jeg er rimelig gira på å få hendene på spillet. Elsker kreative bygge-spill, og tror dette spillet her har gedigent potensiale i forhold til spillelementer. Ikke minst tror jeg spillet kan nå ut til et veldig bredt publikum. Lenke til kommentar
Seal Skrevet 16. august 2012 Del Skrevet 16. august 2012 Det der så faktisk helt sinnssykt bra ut! Castle Story altså, det er et navn jeg skal holde øynene opp for! Lenke til kommentar
Demon_Hunter Skrevet 16. august 2012 Del Skrevet 16. august 2012 Det så jævlig rått ut. har håpt på noe sånnt Lenke til kommentar
ancient_scars Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 (endret) Jeg har lyst på en Bricktron, men nivået for dem er satt noe høyt. Nuvel, jeg backer uansett. Dette tror jeg blir knallbra. Det er tydelig at de har en gjennomført plan. Få enheter og få fiender, men stor fokus på variasjon i taktikk. Endret 19. august 2012 av ancient_scars Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå