Superkonge Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 Hei Jeg har en siemens m55. Jeg har brukt GPRS ganske mye i d siste, men i dag tidlig ville den ikke koble opp på vanlig måte. Den startet å ringe opp et nummer. Jeg har ikke rørt noen instillinger som jeg vet om. Hva kan ha skjedd og hvordan fikser jeg d? Har djuice kontant. Jeg får heller ikke til å ta i mot MMS mer. MMS har funket helt fint frem til i dag. Skjønner ikke dette jeg Lenke til kommentar
molna Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 Sikker på at GPRS er aktivert da? Lenke til kommentar
Superkonge Skrevet 2. september 2003 Forfatter Del Skrevet 2. september 2003 ja, det er det Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 3. september 2003 Del Skrevet 3. september 2003 Har du penger på kortet da? Lenke til kommentar
Superkonge Skrevet 4. september 2003 Forfatter Del Skrevet 4. september 2003 Det hele ordnet seg da jeg måtte slå av telefonen fordi musikken fra et spill ikke sluttet å spille selv om jeg hadde gått ut av spillet. Da jeg slo på telefonen igjen, virket alt som d skulle... Teit spør du meg! Lenke til kommentar
molna Skrevet 4. september 2003 Del Skrevet 4. september 2003 Høres ut som et litt dodgy kodet spill ja :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå