JohndoeMAKT Skrevet 15. august 2012 Del Skrevet 15. august 2012 (endret) Olorinmaia Det siste screenshottet ditt er 3D og akkurat hva jeg ville se, takk. Det ser ut som om de bare har oppjustert oppløsning på 3D-modellene og ellers beholdt resten likt. Dette har du kunne gjort i emulatorer siden begynnelsen også, forrige gang jeg spillte FF7 var i 1920x1080 ved å sette gfx-modulen i emulatoren til å rende til den oppløsningen. Endret 15. august 2012 av JohndoeMAKT Lenke til kommentar
Olorinmaia Skrevet 15. august 2012 Del Skrevet 15. august 2012 (endret) Som forventet helt verdigløse achievements. "Use Braver", "Win a battle" og lignende er jo helt poengløst. Burde ikke achievements være noe utfordrende og ikke noe du får automatisk? Vel, får du gold chocobo, ruby weapon, knights of the round, 99.999.999 gil, Aerith's siste limit break osv automatisk? I de fleste spill er det mange achievements som kommer bare fordi du faktisk spiller, for å komme i gang med det hele og få lysten til å klare alle. Men, forsåvidt enig i at de kunne vært mer kreativ med achievements. og droppet feks det å bruke 1. limit til alle de ulike karakterene. Feks. Drep Weapon (I vannet) med kun Omnislash Lær alle Enemy skills Skaff Master Materia i alle farger. Skjulte achievements vedr. gjemte cutscenes (spoilers), zack, lucrecia. Endret 15. august 2012 av Olorinmaia Lenke til kommentar
HeatedCoffee Skrevet 16. august 2012 Del Skrevet 16. august 2012 Den tidligere versjonen av FF7 til PC blir vel teknisk sett abandonware da eller? Selv om kr60 er en helt grei pris betale veier ikke det nye innholdet opp for kravet til konstant nettforbindelse. Da foretrekker jeg heller den gamle versjonen som i tillegg har flere fanbaserte mods. Lenke til kommentar
Olorinmaia Skrevet 16. august 2012 Del Skrevet 16. august 2012 Den tidligere versjonen av FF7 til PC blir vel teknisk sett abandonware da eller?Selv om kr60 er en helt grei pris betale veier ikke det nye innholdet opp for kravet til konstant nettforbindelse. Da foretrekker jeg heller den gamle versjonen som i tillegg har flere fanbaserte mods. Hvem sier at det må være konstant online? Jeg får da fint spilt uten å være på internett. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 16. august 2012 Del Skrevet 16. august 2012 Hvis det er et falskt rykte så er det et lite pluss i utgivelsens favør. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 16. august 2012 Del Skrevet 16. august 2012 Har du prøvd å save når du er offline? Jeg trur spillet kun kobler seg til nettet for å save, siden save-filene ligger online. Lenke til kommentar
Olorinmaia Skrevet 16. august 2012 Del Skrevet 16. august 2012 Har du prøvd å save når du er offline? Jeg trur spillet kun kobler seg til nettet for å save, siden save-filene ligger online. Testet nå for ordens skyld, det går helt fint å spille og lagre saves offline lokalt, det synces med serveren til SE neste gang du er online. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 16. august 2012 Del Skrevet 16. august 2012 (endret) Hmmm, OK. Det hadde jeg ikke trudd. Jeg vil ikke kalle det DRM. Det er bare (som SE selv sa det) cloud saving. Edit: Men lagrer den backups lokalt? Hva om man saver online, og så prøvder å loade den når man er offline. Endret 16. august 2012 av Skurupu Lenke til kommentar
Olorinmaia Skrevet 16. august 2012 Del Skrevet 16. august 2012 Hmmm, OK. Det hadde jeg ikke trudd. Jeg vil ikke kalle det DRM. Det er bare (som SE selv sa det) cloud saving.Edit: Men lagrer den backups lokalt? Hva om man saver online, og så prøvder å loade den når man er offline. Lagrer lokalt og syncer online hvis mulig hver gang du saver. Lenke til kommentar
Aspiranten Skrevet 17. august 2012 Del Skrevet 17. august 2012 Originalen ligger på Sony PS3 Network da! Ikke noe online tull der. Have fun ;-) Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 17. august 2012 Del Skrevet 17. august 2012 Men det er ikke noe online-tull i denne versjonen heller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå