gorsol Skrevet 15. august 2012 Del Skrevet 15. august 2012 Den gamle klassikeren i en oppdatert versjon. Les hele saken Lenke til kommentar
duppsko Skrevet 15. august 2012 Del Skrevet 15. august 2012 Vita/PS3 versjon med trophies please Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 15. august 2012 Del Skrevet 15. august 2012 Vil minne om at du må være online for og spille spillet: 3 Lenke til kommentar
Fippmeister Skrevet 15. august 2012 Del Skrevet 15. august 2012 Vil minne om at du må være online for og spille spillet: Takk for advarselen. Sparte jeg de pengene. =) 3 Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 15. august 2012 Del Skrevet 15. august 2012 Steam er den eneste download manageren jeg bruker. Samtidig er prisen i en ganske høy prisklasse, det blir nok ikke omkjøp på meg. Lenke til kommentar
Larzi Skrevet 15. august 2012 Del Skrevet 15. august 2012 beste final fantasy ever!!! spilte dette på psp om og om igjen. slutten er bare helt syk zack Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 15. august 2012 Del Skrevet 15. august 2012 Så forskjellen på dette og orginalen er dette: - Alltid online DRM - Irriterende achievements - Cheater for spillere som ikke vil utfordres på noen som helst måte? Hva er egentlig oppdatert i dette spillet? (Bortsett fra DRM da!) Hvorfor ikke bare fyre opp originale FF7 i stedet? Må være kjedelig for fansen å få dette her slengt i fleisen. De hadde fortjent bedre. 1 Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 15. august 2012 Del Skrevet 15. august 2012 Final Fantasy VII er mitt favorittspill men jeg jubler på ingen måte over denne utgivelsen, hovedsakelig fordi det virker som S-E har lagt så lite innsats inn i den som overhodet mulig. The good: - Skarpere grafikk - Trophies - Det er tidenes beste JRPG The bad: - Filmsekvensene er ikke tilpasset den høyere oppløsningen og ser verre ut enn på PS1. - Lydkvaliteten er det ikke gjort noe som helst med; MIDI all the way. - Man har ikke engang giddet å rette opp i skrivefeilene fra originalen - Spillet tar langt mer enn plass enn nødvendig for å ha støtte for fire språk; alle filmsekvensene f.eks. er lagt ved i fire separate versjoner - Fanbaserte modder har gjort langt mer for FFVII enn denne utgivelsen, til tross for S-Es enorme ressurser The ugly: - Hvorfor i helvete behøver et singleplayer JRPG å ha en kontinuerlig nettforbindelse? 1 Lenke til kommentar
rattjamann Skrevet 15. august 2012 Del Skrevet 15. august 2012 Endelig til pc, dette blir.... um...what? Hvorfor online til et spill som ikke har noe med nettet å gjøre på noen måte? Nei blir vel enten psx emulator eller grave fram den gamle ps2'en om jeg vil oppleve dette fantastiske spillet igjen. Jeg mener... serr... slutt med alltid online tull, vi er ikke helt der enda -.- Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 15. august 2012 Del Skrevet 15. august 2012 Herlighet, dette har jeg ventet lenge på. Kjøpt og bestilt! ^^, Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 15. august 2012 Del Skrevet 15. august 2012 Da var det kjøpt! 60 kroner var veldig billig. Visste det skulle komme snart, og plutselig var det her. Skal bli moro å spille dette en gang til. Lenke til kommentar
Olorinmaia Skrevet 15. august 2012 Del Skrevet 15. august 2012 (endret) Jeg får aldri nok av dette spillet, jeg har mistet track på hvor mange ganger har rundet og / eller maxet FF7.. Stilig online-tracking av progress. Feks, se min profil her: http://finalfantasyv...e/Olorinthemaia For 60,- så er dette mye for pengene, jeg har allerede spillet på PSP/PS3, og originalen på PS1. Så den er velkommen på min laptop / PC også. Og hvem har vel ikke internett i 2012....... Endret 15. august 2012 av Olorinmaia Lenke til kommentar
Olorinmaia Skrevet 15. august 2012 Del Skrevet 15. august 2012 Og du trenger IKKE være online for å spille FF7 på PC. For å synce save-files og trophies må du være online. Du kan fint spille offline. Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 15. august 2012 Del Skrevet 15. august 2012 Hvordan ser det hele ut i 1920x1080? Er det lagt opp til automatisk gjenkjenning av 360 kontroller? Lenke til kommentar
Olorinmaia Skrevet 15. august 2012 Del Skrevet 15. august 2012 (endret) Hvordan ser det hele ut i 1920x1080? Er det lagt opp til automatisk gjenkjenning av 360 kontroller? http://imgur.com/kOMJt,isXYM#1 Dette er med aspect-ratio. Ser at det er en Joystick-funksjon på settings, men har ingen kontroller selv, så det må du nesten google. Endret 15. august 2012 av Olorinmaia Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 15. august 2012 Del Skrevet 15. august 2012 Olorinmaia: Har du et screenshot fra noe i 3D? Lenke til kommentar
Olorinmaia Skrevet 15. august 2012 Del Skrevet 15. august 2012 Nei, dessverre, er det støtte for det? har ikke 3D-skjerm så det har jeg lite peiling på. Screenshot fra kampsystemet, som er pusset på også. http://imgur.com/mtTjz Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. august 2012 Del Skrevet 15. august 2012 Hmmm... Kanskje jeg endelig skal få rota meg til å prøve denne klassikeren. 1 Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 15. august 2012 Del Skrevet 15. august 2012 Hvordan ser det hele ut i 1920x1080? Er det lagt opp til automatisk gjenkjenning av 360 kontroller? http://imgur.com/kOMJt,isXYM#1 Dette er med aspect-ratio. Ser at det er en Joystick-funksjon på settings, men har ingen kontroller selv, så det må du nesten google. Takker. Det ser jo ikke så ille ut som antydet litt lengre opp her. Trist at det kun kan kjøpes hos SE enda(kanskje for alltid?). Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 15. august 2012 Del Skrevet 15. august 2012 Som forventet helt verdigløse achievements. "Use Braver", "Win a battle" og lignende er jo helt poengløst. Burde ikke achievements være noe utfordrende og ikke noe du får automatisk? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå