Akselgen Skrevet 15. august 2012 Del Skrevet 15. august 2012 Jeg lurer på hvor jeg kan få kjøpt en Ruger 10/22 billig, før ble den solgt på xxl.no for 2500,- som er akuratt den prisen jeg er ute etter, men nå selges den ikke mere. Jeg lurer også på hvordan jeg får inviglet søknad til det våpenet! Lenke til kommentar
Friluftskar Skrevet 15. august 2012 Del Skrevet 15. august 2012 (endret) Vet ikke hvor du får kjøpt den Rugeren brukt. Og jeg vet ikke om den er gått ut av produksjon, eller om det er lite spørsmål etter den og av den grunn ingen ikke importerer den. Er den i produksjon kan du bestille i en våpenforettning, eller importere selv. Ellers får du sjekke med våpenforettninger, de kan ha dem brukte. Privat må du aventere. Du kan aventere, eller stille spørsmålet på "Kammeret.no". Resten av ditt spørsmål kan jeg forsøke å svare på, selv om det er lenge siden jeg hadde samme mulige begrensninger. Andre kan sikkert hjelpe, eller så viser jeg til kammeret.no Du må være 18 år. Trolig ha bestått Jegerprøven. I søknaden, må du oppgi "lovlig småvilt jakt". Endret 16. august 2012 av geco5 Lenke til kommentar
morlie Skrevet 15. august 2012 Del Skrevet 15. august 2012 Stemmer bra det geco skriver, det var ett partisalg de hadde og ingen selger de så rimelige nå til dags. Jegerprøven, 18 +, våpenskap og muligens kunne dokumentere at du har bruk for en halvautomatisk rifle. en ting du burde vite om ruger 10/22 er at den ikke er så altfor presis rett ut av boksen, men du kan få den rimelig presis ved å bruke penger på oppgradering. men da er det like greit å kjøpe en sako quad eller lignende til omtrent samme pris. Lenke til kommentar
Cardinal Skrevet 15. august 2012 Del Skrevet 15. august 2012 Importøren (våpensøilen) selger billigste versjon for 2600,- Lenke til kommentar
Quote Skrevet 16. august 2012 Del Skrevet 16. august 2012 http://www.jaktogfriluft.no/display.aspx?menuid=10205&closeBelow=10205 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå