DanSkovli Skrevet 15. august 2012 Del Skrevet 15. august 2012 Sol og Storm Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 15. august 2012 Del Skrevet 15. august 2012 Dette syns jeg du har fått bra til. Du har bra blender valg og valgt en lav ISO som holder støynivået lavt. Alle vil vel like disse vakre strålene som strømmer ned fra oven. Jeg ville muligens ta litt oppe men det er jeg uenig med meg selv om - 2-3 cm kanskje. Mvh Harald G. 1 Lenke til kommentar
Nelson09 Skrevet 15. august 2012 Del Skrevet 15. august 2012 Liker godt. Er enig med Harald i kuttforslag i toppen Lenke til kommentar
DanSkovli Skrevet 15. august 2012 Forfatter Del Skrevet 15. august 2012 Ja jeg ser det nå jeg også flott med innspill Lenke til kommentar
Astrid E. Saltveit Skrevet 17. august 2012 Del Skrevet 17. august 2012 Flott strålebilde med massevis av fin dynamikk. Jeg synes nok himmelen bærer noe preg av støy og jeg synes heleten ville tjene mye på mer støyfjerning - dette er det ikke et bilde hvor det er skarphet som gjør susen. Ellers har jeg en opplevelse av at det heller en liten tanke mot høyre - mulig dette er et bedrag pga landskapet, men jeg ville uansett ha retta det litt opp. Utsnittet liker jeg veldig godt som det er - synes det er en fin balanse mellom lys og mørke, det gyldne og det blå. Horisontlinja er jo også fint plassert. Fordelen med det forslåtte kuttet kan være at en får følelsen av å komme tettere på. Lenke til kommentar
OysteinRoen Skrevet 17. august 2012 Del Skrevet 17. august 2012 veldig bra bilete, flotte tydlige solstråler. Er og einig med kutt i toppen. Ka program har du brukt til dette bilde ? Lenke til kommentar
DanSkovli Skrevet 17. august 2012 Forfatter Del Skrevet 17. august 2012 Brukte cs6 ..sliter litt med fargene på skjermen min.. men skal snart investere i ny pc så da blir det nok fart på sakene Lenke til kommentar
OysteinRoen Skrevet 18. august 2012 Del Skrevet 18. august 2012 nice, har sjølv ps cs6. ka gjorde du for å få så klare sol stråler.. ser ut som hdr. Vis du har pengane ambefale eg å invistera i mac med ssd. Lenke til kommentar
DanSkovli Skrevet 18. august 2012 Forfatter Del Skrevet 18. august 2012 Har ikke gjort noe spesielt bruker stativ og 2 sek utløser tid. Men tar mange bilder av samme motivet.. men dette var litt spesielt. jeg var på tur på butikken og da så jeg dette lyset snudde jeg i fullfart og henta kameraet og måtte kjøre 6km og knipse i vei før det ble overskyet igjen :) ha ha men var bra fornøyd med bilde da jeg kom hjem Dette er en plass som heter Kviteberg i Kvænangen kommune Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg