simand Skrevet 15. august 2012 Del Skrevet 15. august 2012 Hei Jeg har nettopp kjøpt meg en ny ASUS N56VZ (har ikke mottatt den enda ), og tenkte jeg skulle kjøpe en ekstern skjerm til spilling (bf3, starcraft2, diablo3) og skolearbeid. Jeg har brukt min gamle bærbare i 5 år, så har ikke peiling på skjermer what so ever, alt vil være en forbedring for meg. Er det noen som har erfaringer eller anbefalinger innenfor prisgrensen på 2000 kr? Takk for svar "noob gamer" Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 15. august 2012 Del Skrevet 15. august 2012 Denne skal gjøre nytten for deg: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=656424#reviews På tilbud og Lenke til kommentar
simand Skrevet 15. august 2012 Forfatter Del Skrevet 15. august 2012 Woopwoop! Har sett på den ja, men har ikke turt å kjøpe noe enda siden jeg ikke vet noe om skjermer selv (orker ikke å lese så mye ) Noen negative sider med denne skjermen jeg bør vite om? Liker å kjøpe utstyr som holden en stund når jeg først kjøper #TightStudentBudget Er det noe stress med å bruke ekstern skjerm på bærbare pc-er - lag etc.? Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 15. august 2012 Del Skrevet 15. august 2012 Woopwoop! Har sett på den ja, men har ikke turt å kjøpe noe enda siden jeg ikke vet noe om skjermer selv (orker ikke å lese så mye ) Noen negative sider med denne skjermen jeg bør vite om? Liker å kjøpe utstyr som holden en stund når jeg først kjøper #TightStudentBudget Er det noe stress med å bruke ekstern skjerm på bærbare pc-er - lag etc.? Eneste "aberet" med en slik skjerm er at en NV56Z ikke har i nærheten av kraftig nok skjermkort for å spille nyere spill på en slik oppløsning: SC2 og diablo 3 vil gå glatt, men BF3 kan du bare drømme om. Lag vil sannsynligvis være mindre på ekstern skjerm enn på din bærbare Lenke til kommentar
simand Skrevet 15. august 2012 Forfatter Del Skrevet 15. august 2012 Woopwoop! Har sett på den ja, men har ikke turt å kjøpe noe enda siden jeg ikke vet noe om skjermer selv (orker ikke å lese så mye ) Noen negative sider med denne skjermen jeg bør vite om? Liker å kjøpe utstyr som holden en stund når jeg først kjøper #TightStudentBudget Er det noe stress med å bruke ekstern skjerm på bærbare pc-er - lag etc.? Eneste "aberet" med en slik skjerm er at en NV56Z ikke har i nærheten av kraftig nok skjermkort for å spille nyere spill på en slik oppløsning: SC2 og diablo 3 vil gå glatt, men BF3 kan du bare drømme om. Lag vil sannsynligvis være mindre på ekstern skjerm enn på din bærbare Ok, tusen takk for svar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå