meloh Skrevet 15. august 2012 Del Skrevet 15. august 2012 Noen som vet sånn ca hvor mye det vil koste å få reparert knust skjerm på min galaxy s3? Det er bare fronten, ikke selve touchskjermen, som er knust. Den er fult brukbar, men det er veldig forstyrrende ettersom jeg ikke ser hva som står nederst på skjermen. Takk for svar! Lenke til kommentar
Jr74 Skrevet 15. august 2012 Del Skrevet 15. august 2012 Noen som vet sånn ca hvor mye det vil koste å få reparert knust skjerm på min galaxy s3? Det er bare fronten, ikke selve touchskjermen, som er knust. Den er fult brukbar, men det er veldig forstyrrende ettersom jeg ikke ser hva som står nederst på skjermen. Takk for svar! Jeg leverte inn sønnen min sin S3 på en netcom butikk og da kom det seg på 2000 kr for bytte av glass. Den fikk plutselig en sprekk på skrå over skjermen mens han holdt den i hånden og det ble beskrevet som knust i arbeidsbeskrivelsen og ble derfor ikke tatt på garantien. Mener det er stor forskjell på sprekk og knust. Svakhet i tlf kanskje????? Lenke til kommentar
meloh Skrevet 15. august 2012 Forfatter Del Skrevet 15. august 2012 Ok takk for svar Jeg mistet min i bakken uten å vite det, helt til en kompis trødde på den, så ingen vits for meg å si at det er en garantisak... Lenke til kommentar
Digitalklokke Skrevet 17. august 2012 Del Skrevet 17. august 2012 Jeg har fikk først en bitteliten flekk i glasset. Da jeg forsøkte å pusse den bort sprakk glasset på tvers. Har sjekket litt rundt, og for å bytte glass må også skjermen byttes (disse er da en del). Det er sånn jeg har forstått det. Så kjenner du noen som reparer kan du kjøpe frontdeksel og LCD skjerm til rundt 1200,-. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå