Gå til innhold

BK: Blomsterflue

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jo, dette var flott! spessiellt imponerende med et slikt objektiv.kunne sikkert tatt litt selektiv oppskarping på flua.

Takker;) Brukt unsharp mask i cs6.Tørte ikke mer for sprekker så fort opp,er min erfaring,når en ikke helt ser resultatet før det er lastet opp.

Endret av Jan Erik Engan
Lenke til kommentar

Liker versjon 1 best, men synes kanskje bakgrunnen blir litt forstyrrende, spesielt med de lyse stråa.

Bakgrunnsfargen kunne vært en annen slik at til og med håra langs kroppen ble tydeligere, men dette er jo noe å tenke på en annen gang.

Generelt god skarphet og gode farger på flua ! :)

Lenke til kommentar

Liker versjon 1 best, men synes kanskje bakgrunnen blir litt forstyrrende, spesielt med de lyse stråa.Bakgrunnsfargen kunne vært en annen slik at til og med håra langs kroppen ble tydeligere, men dette er jo noe å tenke på en annen gang.Generelt god skarphet og gode farger på flua ! :)

Fine tips..takker så mye;)

Lenke til kommentar

Nydelig, dette :) Liker særlig godt fargene og lyset - det gir en fin stemning.

Synes ikke dette er et bilde som krever større skarphet - dyret trer veldig fint frem og vi ser absolutt det som trengs. Litt uenig med meg selv om de lyse stråene til venstre i bildet, men jeg tror jeg er endt opp med å like det de tilfører av miljø og stemning. De er heller ikke så lysende at de tar for mye av fokuset. :)

Lenke til kommentar

Nydelig, dette :) Liker særlig godt fargene og lyset - det gir en fin stemning. Synes ikke dette er et bilde som krever større skarphet - dyret trer veldig fint frem og vi ser absolutt det som trengs. Litt uenig med meg selv om de lyse stråene til venstre i bildet, men jeg tror jeg er endt opp med å like det de tilfører av miljø og stemning. De er heller ikke så lysende at de tar for mye av fokuset. :)

Takker;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...