Espen Jansen Skrevet 15. august 2012 Del Skrevet 15. august 2012 Skrekk, gru og halvnakne damer for Sonys bevegelseskontroll. Les hele saken Lenke til kommentar
Olenoe Skrevet 15. august 2012 Del Skrevet 15. august 2012 Kunne vært morro å prøvd hadde det kommet til PC og uten Move... 1 Lenke til kommentar
BonBattery Skrevet 15. august 2012 Del Skrevet 15. august 2012 var intressert til jeg leste "move only" 1 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 15. august 2012 Del Skrevet 15. august 2012 Ser ut som et spennende spill og Move er jo en fantastisk sak i dem rette spillene om dem har gjort en bra jobb. Jeg tipper dette spillet blir ekstremt stressende og hektisk og da vil det å bruke Move få innlevelsen til å økes betraktelig isteden for å trykke på et par knapper. Men mest av alt er jeg glad det kommer denne type "voksne" titler oftere og oftere nå... 1 Lenke til kommentar
bjornhelge Skrevet 15. august 2012 Del Skrevet 15. august 2012 som vanlig her ser vi disse pc/x360 ungene slenge dritt... dette her blir nok en 'first day buy'.. psmove er jo bare helt fantastisk Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 15. august 2012 Del Skrevet 15. august 2012 som vanlig her ser vi disse pc/x360 ungene slenge dritt... Ja disse ungene altså. Når skal de lære at halvnakne damer og bevegelseskontroller er det som karakteriserer voksne spill? Tenk så fett det blir å kunne holde en fakkel ved hjelp av Move. 5 Lenke til kommentar
Panzerswein Skrevet 16. august 2012 Del Skrevet 16. august 2012 Synd at de får hjelp fra Hollywood, OG amerikansk TV! dette blir nok ikke noe for meg da ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå