Bjerknez Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 Er ganske gammelt nytt det der Men å kjøpe en ekte 24-105mm, knerte glasset og bruke den som kaffekopp vil jeg si er en dårlig investering Den første KIT-zoomen til Canon uten IS kostet derimot nesten ikke mer enn disse kaffekoppene Lenke til kommentar
polljen Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 (endret) Gammelt nytt Har fått flere til å gå "fem på" når jeg har hatt min "kopp", men så har jeg et annet lokk, mitt ser ut som et "vanlig" linselokk. Endret 24. august 2012 av polljen Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 Joda, men fotoentusiaster trur jeg ikke du klarer å lure sån med en gang Sist jeg var med fotoklubben på sommeravslutning, så hadde vel annenhver person en slik kopp av et eller annet slag Morsomme kopper, men desverre ikke særlig praktiske i mine øyne. Alt for smal i bunnen til at den kan stå stødig på gress/fjell etc. Lenke til kommentar
IceBlitz Skrevet 25. august 2012 Del Skrevet 25. august 2012 Joda, men fotoentusiaster trur jeg ikke du klarer å lure sån med en gang Sist jeg var med fotoklubben på sommeravslutning, så hadde vel annenhver person en slik kopp av et eller annet slag Morsomme kopper, men desverre ikke særlig praktiske i mine øyne. Alt for smal i bunnen til at den kan stå stødig på gress/fjell etc. Hva da "stå stødig på gress og fjell?" Finnes ikke noe som heter noe slikt :D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå