Gå til innhold

Beste mobil til 5000,-?

hen-enge

Anbefalte innlegg

Har et spørsmål til dere vise der ute...

Hvilken mobil er den aller beste i dag som koster rundt en 5000 kroner? Mobilen må være uten abonnementssperre og operatørsperre av noe slag. Gi meg og gjerne adressen til den nettbutikken/butikken som selger den rimeligst.

Skal ha meg ny mobil nå og i den anledning så lurer jeg.

Bør jeg vente hvis jeg har anledning til dette eller? Er T610 eksempelvis en utgående modell, hva med V200 - er den bra? Eller noen andre som jeg heller bør gå for?

Absolutt alle fornuftige svar settes umåtelig stor pris på. Overtal meg til å kjøpe den mobilen du synes gir det beste igjen for pengene!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg trenger alt! Er det mulig? Nei!

Det jeg vil ha er det råeste på markedet. Siemens kommer visstnok med en SX-1, er denne bra? Eller hva med Nokia sin 6600 - er den noe å gå etter?

Hva med T610, den er jo ganske billig i forhold til p risleiet jeg ligger på? Men er den likevel det beste?

Ble noe litt klarere nå? Alle mottas som sagt med kjempetakk!

Lenke til kommentar

jeg syns ikke prisen kan forsvares av mangelen på god skjerm og hva jeg opplevde som veldig dårlig batteri. Samsungen min holder lengre enn ericsson og jeg spiler spill nesten hele tiden eller sender sms.

Skjermen til T610 var uleselig.

P800 er fin, men stor

V200 fin skjerm, men bluetooth da?

Qtek 7070 er jo fin telefon, men syns ikke den er stabil

vet ærlig talt ikke

er fornøyd slik jeg har det nå. En Ipaq og en S100 som fungerer fint

Lenke til kommentar
jeg syns ikke prisen kan forsvares av mangelen på god skjerm og hva jeg opplevde som veldig dårlig batteri. Samsungen min holder lengre enn ericsson og jeg spiler spill nesten hele tiden eller sender sms.

?. Batteriet mitt varer nesten en hel uke! Med aktiv bruk av spill og sms+ mye bruk av bluetooth.

Skjermen til T610 var uleselig.

Du mente vel at den er nesten uleselig i sollys ja? ellers så ser du GANSKE dårlig!

Lenke til kommentar

Jeg har selv en T610 og er storfornøyd med den. Jeg skal ikke si at den er den beste telefonen på markedet- det er den definitivt ikke. Sony Ericsson P800, Nokia 3650 / 6600, Siemens SX1 og Qtek 7070 (Orange SPV) har alle mange flere muligheter for funksjonalitet og grensesnitt.

Forskjellen er:

P800 - koster mye mer en T610, og er i tillegg til å være mobil, også en liten PDA. Kan derfor ikke helt sammenlignes med T610 og andre telefoner. Men god - det er den. Mulighet for utvidelse av minne er et stort pluss (Sonys egne kort vel og merke). P810/P900 er kanskje aktuelle?

3650 - mye plast for pengene. I tillegg til det kanskje litt plastikk/ungdommelige utseende får man muligheter for mange program på grunn av Series-60 platformen den er konstruert for. SymbianOS og mulighet for utvidelse av minne med mmc-kort er ett stort pluss.

6600 - En fornyet versjon av 3650 på alle områder vil jeg kalle den, med nytt - litt lekrere - design og ny bedre skjerm. Telefonen skal likevel være større en det man får inntrykk av på bilder. TFT skjermen med 65536 farger gjør sitt når det gjelder standbytid, men 240 timer er imponerende etter min mening. Bluetooth, infrarød, email, integrert kamera, java og HSCSD er med, det eneste man kanskje kunne hatt i tillegg er radio og mulighet for utvidelse av minnet (6mb innebygd).

SX1 - mobil med mange muligheter, og som har alt. Tipper molna kan mer om den en jeg, og han er flink til å overbevise. Har ikke satt meg inn i denne mobilen noe serlig, i og med at den forsatt ikke kommer på en stund.

7070 - mobil med muligheter. Er ikke helt imponert over Windows operativsystemet - som jeg ikke liker noe serlig. Though - det er en smaksak. Også en telefon med mange muligheter, fordi om Symbian såvidt jeg vet fortsatt har noen fordeler som OS innen telefoni.

Mer skriver jeg ikke nå, klarer ikke tenke når jeg er trøtt. Alle disse telefonen skal - så vidt jeg vet - gå ann å få tak i for under 5000 lappen. I alle fall med netcom :wink:

Lykke til

EDIT - skriveleifer

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...