sluffy Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 Ser at så mangen ikke liker Frames her, men jeg lurer på hvordan man bruker tables??? noen som har en tutorial? Lenke til kommentar
enden Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 anbefaler deg å finne deg en side (som f.eks min) og se på kilden. Lenke til kommentar
PT Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 Se her og her (litt før midten på siden på den siste) Lykke til Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 Greit nok at mange ikke liker det.. men det er praktisk og har sin funksjon. Ser ikke problemet ved å bruke det på private sider.. Så hvis det passer deg best - så for all del bruk frames. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+432 Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 Vil ikke anbefale bruk av frames. Bruk heller et include-script (php). Det gjør det mye lettere. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 Frames gir et dårlig intrykk og ser uryddig ut (i de aller fleste tilfeller!) synes ihvertfall jeg. Til personlige hjemmesider er det vel greit nok, men bygg heller siden din opp av tabeller. Det er veldig enkelt. Sjekk koden på en annen side som er bygget opp av tabeller og se hva du kan lære derifra. Du kan jo også bruke et og annet include-script som tidligere nevt. Skal du først lære noe, kan du likesågodt lære det på den rette måten med en gang! :wink: Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 Lesestoff om frames (problemer etc.). Her finner du den "nye" måten å lage layout til websider på. Tabeller har aldri vært ment til å brukes til layout, css er absolutt et bedre alternativ. Hvis du fremdeles er skeptisk, så se her. Lykke til! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå