Gå til innhold

ASUS K55VM - forskjellige versjoner

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg skal kjøpe meg ny bærbar nå og liker ASUS K55VM. PC'en bruker jeg mest til vanlig surfing, litt film og ganske mye bilderedigering. På grunn av photoshop har jeg skjønt at jeg burde ha en del minne, så jeg har derfor sett på to versjoner av denne med 8GB.

Nå har jeg en Acer Aspire 5738DG som jeg har hatt i 3 år. Den har fungert greit, men har vært litt treg og nå blir den overopphetet og slår seg av omtrent daglig. Har hørt at ASUS stort sett ikke har problemer med dette?

Det jeg i utgangspunktet lurer på er hva som er forskjellen mellom disse to?

http://www.komplett....aspx?sku=752490

http://www.dustinhom...hProvider_dacsa

Vil også gjerne ha tilbakemeldinger på om modellen er et godt valg for mitt bruk. Håper å unngå et dårlig kjøp. Disse ligger egentlig på en tusenlapp over mitt budsjett, men det er verdt det om den er brukelig i noen år framover.

Takk på forhånd! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skal du drive bilderedigering håper jeg du har en brukbar ekstern skjerm?

Om ikke (eller uansett) vil jeg VARMT anbefale en PC med bedre skjerm, da spesifikt høyere oppløsning. Å sitte på en 15" med den oppløsningen der er håpløst å gjøre annet en å surfe lett. Så fort bu begynner med større saker vil du spare mye tid på å få en bedre skjerm.

Om budsjettet tillater vil jeg da heller anbefale Asus N56VM. Så og si samme specs/ytelse, men med en mye bedre skjerm og tastatur. Koster ca 1000kr mer.

Lenke til kommentar

Jeg har ikke ekstern skjerm, men har klart meg fint med samme oppløsning på den jeg har nå. Så det er ikke et problem :)

Har dessverre ikke mer å bruke. Som sagt hadde jeg egentlig ikke tenkt til å bruke mer enn maks 5500, så den/de jeg har funnet fram til går over det. Tenker det er verdt det hvis det er et godt kjøp, men mer enn 6500 har jeg uansett ikke mulighet til.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...