FenrisC0de Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 det som jeg syntes er kult er sånne ranks etter hvor mange poster man har laget osv.. det syntes jeg burde legges inn ------------------ moderatoredit: lagt til avstemning og endret topic. -yummy- Lenke til kommentar
masoval Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 det kan du gjøre selv her http://forum.hardware.no/memberlist.php?si...22e84208d353d9c Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 2. september 2003 Forfatter Del Skrevet 2. september 2003 ??? hva hvor hvem? hehe, kan man lage ranks der?? Lenke til kommentar
Izex Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 Du tenker på N00b - Nuber - Geek - Nerd - Programmer - Bill gates lignende rankering eller no? Lenke til kommentar
bkak Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 Fører bare til spamming dette, postcount sier ikke en dritt om hvor überl33tcrax0rz du er. Synes postcounten kan forsvinne også jeg. Lenke til kommentar
EC Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 Postcounten VIL forsvinne (noe som er tatt opp i en annen tråd). Hvorvidt vi skal innføre ranks, er en annen diskusjon. Så da lager jeg like greit en avstemning i denne tråden - vil dere eller vil dere ikke ha ranks? Hva de skal være får vi evt. komme tilbake til. Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 2. september 2003 Forfatter Del Skrevet 2. september 2003 jeg vil jo gjerne ha ranks og i tillegg ha post counts.. men ja jeg stemmer for ranks Lenke til kommentar
KELViN Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 Fører bare til spamming dette, postcount sier ikke en dritt om hvor überl33tcrax0rz du er. Synes postcounten kan forsvinne også jeg. Enig. Spar oss. Lenke til kommentar
Nichlas Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 Postcounten VIL forsvinne (noe som er tatt opp i en annen tråd). Hvorvidt vi skal innføre ranks, er en annen diskusjon. Så da lager jeg like greit en avstemning i denne tråden - vil dere eller vil dere ikke ha ranks? Hva de skal være får vi evt. komme tilbake til.Vil ikke litt av poenget med å fjerne postcounten forsvinne hvis dere innfører ranking? Lenke til kommentar
blackbrrd Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 ranking gjøres av andre, ikke deg selv, imotsetning til postcount. ergo gir det en bedre pekepinn... vil på en måte belønne de mest aktive som gir gode råd (snekkern, hondaen, osv) også kan man få ut frustrasjonen sin på spammere ved å gi de dårlig ranking hehe *like* Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 Titler basert på antall innlegg er helt feil vei å gå. Er jo 10x mer "morro" å poste som f'en for å få en kul tittel enn å passere X antall innlegg. Så skal det innføres titler (jeg personlig er imot) så bør dette være titler moderator gir når en enkeltbruker gjør seg fortjent til den. edit: er det terningkastopplegg som vurderes her? (mao slik blackbrrd beskriver) Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 *like* *chi-chi like* Lenke til kommentar
Nichlas Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 ranking gjøres av andre, ikke deg selv, imotsetning til postcount. ergo gir det en bedre pekepinn... vil på en måte belønne de mest aktive som gir gode råd (snekkern, hondaen, osv) også kan man få ut frustrasjonen sin på spammere ved å gi de dårlig ranking hehe *like*Da har jeg misforstått. Jeg trodde det var snakk om at det, istedenfor postcount, ville bli vist en tittel. Som f. eks; newbie, pro osv. alt ettersom hvor mange poster man har. Er det snakk om at brukerne kan belønne andre brukeres innlegg med poeng, så er det jo noe annet Lenke til kommentar
Izex Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 Slapp av du blir ikke Pro eller Elite av å poste 1000 posts, bare se på meg Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 Så skal det innføres titler (jeg personlig er imot) så bør dette være titler moderator gir når en enkeltbruker gjør seg fortjent til den. Og endelig er Anders og jeg enige Lenke til kommentar
capy Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 rank er det samme som post count. kan dere ikke se det? dette har vi allerede sakt nei til, så hvorfor skal vi ha ranks? tullete! Lenke til kommentar
capy Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 jeg er ikke enig i at det skal bli mod. sin oppgave å ranke folk. det kommer til å bli masse arbeid og masse syting fra missfornøyde brukere. Lenke til kommentar
Nichlas Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 rank er det samme som post count. kan dere ikke se det? dette har vi allerede sakt nei til, så hvorfor skal vi ha ranks? tullete!Enig at det er tullete. Dessuten ser jeg for meg bare enda mer spamming hvis det blir innføring ranking, ettersom det gjerne er en del poster i forskjell mellom de forskjellige rankene; altså må spammerne bare "jobbe" enda hardere for å få en "tøff" rank. Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 2. september 2003 Forfatter Del Skrevet 2. september 2003 jaja, men de fleste andre forums har det.. ikke nødvendigvis at det blir så mye mer spam av det.. hvis det blir det kan man jo bare gi spammerene et nick som "lame spammer " eller no Lenke til kommentar
Nichlas Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 jaja, men de fleste andre forums har det.. ikke nødvendigvis at det blir så mye mer spam av det.. hvis det blir det kan man jo bare gi spammerene et nick som "lame spammer " eller no De fleste fora har også postcount. Uansett; det ble avgjort for litt siden at postcounten skulle forsvinne, og da ser jeg jammen ikke noe poeng i å innføre ranking. Selv gir jeg blaffen i om det er postcount, ranking, begge deler eller ikke noe, men så lenge det er avgjort at postcounten skal bort, så ser jeg ingen grunn til å erstatte postcounten med tittel som viser om en bruker har 10, 100 eller 1000 poster. Dessuten tror jeg moderatorene har bedre ting å gjøre enn å erstatte ranktitlene for de som evt. spammer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå