guttorm Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 Heisann,når jeg har komt et stykke i postal 2 og skal inn på politistasjonen og betale en bot blir jeg kasta ut av spillet nå den siste loadinga er ferdig. Feilmeldinga er som følger: GameSinglePlayer suburbs-2.GameSinglePlayer8 (Function Postal2Game.P2GameInfoSingle.PrepSliderPawns:00B6) Runaway loop detected (over 1000000 iterations) History: FFrame::Serialize <- AActor::ProcessState <- Object GameSinglePlayer suburbs-2.GameSinglePlayer8, Old State State Postal2Game.P2GameInfoSingle.Startup, New State State Postal2Game.P2GameInfoSingle.Startup <- AActor::Tick <- TickAllActors <- ULevel::Tick <- (NetMode=0) <- TickLevel <- UGameEngine::Tick <- UpdateWorld <- MainLoop Kan noen hjelpe meg? Lenke til kommentar
Exeter Skrevet 3. september 2003 Del Skrevet 3. september 2003 Jeg tror jeg skjøt han karen der, husker ikke helt. Husker at jeg fikk noen snodige feil medlinger i spillet, men etter en restart funket det. Lenke til kommentar
[BiGG] Skrevet 9. september 2003 Del Skrevet 9. september 2003 Last ned en patch på http://mediamgr.ugo.com:80/html.ng/Network...t&CR=ti&pez=tic Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå