Titanium87 Skrevet 14. august 2012 Del Skrevet 14. august 2012 Jeg lurte på om noen hadde sett (eller prøvd selv) lakkerte frontlykter på en avensis ? Det jeg mener er at man tar av glasset og lakkerer alt krom i bilens farge. Ferrari f.eks. har en del sånne lykter Nå har jeg en svart avensis så vet ikke helt hvordan det vil se ut med tanke på alt glasset opp på siden av bilen (lykte glasset er dratt ganske langt bakover). Er dette egentlig lov? Det er jo Projektor lamper, så reflektor trengs ikke til annet enn park (uten at jeg kan se at det har så mye å si) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 14. august 2012 Del Skrevet 14. august 2012 Hva med en annen farge enn svart? Lakke lykter og kalippere i samme farge, vet ikke hvordan dette kommer til å se ut. Om dette er lov vet jeg ikke. Lenke til kommentar
Titanium87 Skrevet 14. august 2012 Forfatter Del Skrevet 14. august 2012 Tror ikke det ville vært noe Dette er en stasjonsvogn, Familiebil. Må derfor være litt "classy" Men bremsene kan muligens bli sett litt på.. om en stund Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå