Merko Skrevet 23. august 2012 Del Skrevet 23. august 2012 Burde vært gratis oppdatering til CS:source.... Eller vent, ville heller hatt source som den er..... Så spill CS:Source istedet for CS:GO da? Hvorfor forventer du at alle spillene som blir laget skal lages opp mot dine krav? Lenke til kommentar
mwn Skrevet 23. august 2012 Del Skrevet 23. august 2012 (endret) Bare meg som angret bittert over å ha kjøpt spillet etter første runde i beta? Dette er jo dårligere enn source jo.... evt. like bra, og hvor mange år siden er det cs source kom? Dette er for dårlig. Så ikke spill det, da. Har jeg sagt jeg spiller det mer enn den første gangen jeg prøvde beta? Har ikke rørt det.. Og hvilke "mine" krav? vær så snill. Endret 23. august 2012 av mwn Lenke til kommentar
Dj Frost Skrevet 23. august 2012 Del Skrevet 23. august 2012 Synst dette var mye bedre en Source. Gir meg gode gamle CS følelsen igjen.. Gøy rett og slett Lenke til kommentar
EpicNerd Skrevet 23. august 2012 Del Skrevet 23. august 2012 Hva er det folk snakker om? Dårligere enn source.. lol. CS:GO var jo knallbra. Raskere, bedre recoil og hitboxes. Større variasjon i våpen. Flere våpen som faktisk kan brukes. I source var det kun 3.. Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 27. august 2012 Forfatter Del Skrevet 27. august 2012 Hva er det folk snakker om? Dårligere enn source.. lol. CS:GO var jo knallbra. Raskere, bedre recoil og hitboxes. Større variasjon i våpen. Flere våpen som faktisk kan brukes. I source var det kun 3.. hitbox,recoil og flere våpen er greit , Men herregud og latterlig spillet ser ut , Det er 2012 da er det rett og slett unødvendig og ha så lite detaljer og kvalitet på våpen og spillfigurer , Jeg holdte på og le meg ihjæl når jeg så åssen de hadde lagd noen av våpnene i spilllet , det ser jo helt latterlig ut . Spillet var bra men ja jeg synes de kunne brukt 20-30 min på grafikk og detaljer også. ser ut som de har tatt 1,5 og putta inn i en bakgrunn som source Lenke til kommentar
Bitmog Skrevet 5. oktober 2012 Del Skrevet 5. oktober 2012 Kanskje din oppfatning. Men hvorfor skulle de ha så ekstrem bra grafikk? Er jo fortsatt CS og CS, er ikke kjent for å ha en så utrolig vise verdig grafikk som du kanskje påstår du ville hatt det. CS:GO er bra, men likevel holder jeg meg til CS:S Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 Og folk sa akkurat det samme som deg når CS:S kom ut. "holder meg til 1.6 as" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå