Gå til innhold

CS:GO Beta ?

Anbefalte innlegg

Kjøpte CS:GO på steam og der står det

Pre-Purchase Counter-Strike: Global Offensive and get access to the beta starting on August 14th!

får ikke instalert det eller noen ting ?

Ikke fått noe Beta Key eller noe sånt heller

Noen som vet hva jeg må gjøre/Når det starter ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skulle started Klokka 6 i norsk tid 14 august.

Har lest fra forskjellige forumer at de har problemer med skjermbildet/fps

Du trenger ikke noe beta key. Rett etter at de har realsed det, så skal du kunne installere det.

De pleier vanlegvis å legge ut nyheter/informasjon om når BETA er klar tli å spilles. Følg denne posten for mere info:

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1451767

Lenke til kommentar

Spilte masse cs:go i går, og ble positivt overasket!

Er 1.6 "veteran", og liker egentlig ikke source, men dette var jo konge, noe helt annet en det jeg hadde fryktet! :)

Spilte med noen venner i går, bare på div pub servere da. 1on6 siste runden på inferno, 5 DGL oneshots, en person igjenn.. så tar han meg T_T

so damn close..!

Endret av ole a
Lenke til kommentar

Virker som om hitboxen, som jeg følte var helt feil i Source, er mer eller mindre tilbake på 1.6 nivå. Har dog bare spilt 1-2 timer, så det er alt for tidlig å trekke noen konklusjon, men jeg kjenner allerede at dette er mye bedre en Source, et spill som skuffet meg stort

En ting jeg synes er litt dumt, er at karakterene er litt vanskelig å se i forhold til 1.6. Jeg likte veldig godt den enkelheten med å se folk og skulle ønske det fantes andre skins på personer i cs:go.

Endret av -Lasse
Lenke til kommentar

Virker som om hitboxen, som jeg følte var helt feil i Source, er mer eller mindre tilbake på 1.6 nivå. Har dog bare spilt 1-2 timer, så det er alt for tidlig å trekke noen konklusjon, men jeg kjenner allerede at dette er mye bedre en Source, et spill som skuffet meg stort

En ting jeg synes er litt dumt, er at karakterene er litt vanskelig å se i forhold til 1.6. Jeg likte veldig godt den enkelheten med å se folk og skulle ønske det fantes andre skins på personer i cs:go.

Når det kommer til hitbox er jeg enig, når man sprayer også føles det også mer naturlig (mtp 1.6).

Jeg vil tro at når det gjelder skins, så vil det sikkert komme ut flere versjoner til mulighet for nedlasting, slik som man kan på både source og 1.6 :) Husk at dette ikke er released enda.

Og så likte jeg å se over 800 dedikerte servere oppe, nå allerede før release. Hadde vært dritkult med like stort community som det engang var i 1.6 !

Lenke til kommentar

Det er sikkert verdt de 10 euro som man betaler for spillet, for det er det verdt.

Men noe revolusjon er det ikke. Grafikken er ganske utdatert og kjedelig, jeg føler source har litt bedre grafikk, kan ikke skjønne at spillet klarer å maxe ut mine to skjermkort i crossfire i nesten 100% belastning samtidig. Lyden av våpnene er det værste jeg har hørt i et skytespill, t.om dårligere enn source var, hva har de gjort??

Selve feelingen og hitboxen er ikke noe bedre enn source, og langt ifra det 1.6 var. AWP er så og si nesten ubrukelig nå, og sykt irriterende med den blur motion effekten når man bare rører seg med sikte på.

Greit at de prøver med noe nytt, kult å se at de har fått inn bl.a molotov coktails, men hadde håpet de hadde klart levere bedre produkt på så lang tid de hadde på seg.

Endret av Iceman22
Lenke til kommentar

Bare meg som angret bittert over å ha kjøpt spillet etter første runde i beta? Dette er jo dårligere enn source jo.... evt. like bra, og hvor mange år siden er det cs source kom? Dette er for dårlig.

Har ikke hat tid til og prøve det xD Det fungerer men jeg ble avhengig av Tower Wars spillet som er på steam nå xD

Lenke til kommentar

Cross platform play: vil det si at man kan spille fra ps3/xbox360 med folk på pc? eller er det bare mellom xbox og ps3?

Ja, Xbox360\PS3 og PC kan spille om hverandre. PC kan hoste egne server (noe ikke konsollversjonen kan). PS3 kan man også bruke mus\tastatur.

Lenke til kommentar

Bare meg som angret bittert over å ha kjøpt spillet etter første runde i beta? Dette er jo dårligere enn source jo.... evt. like bra, og hvor mange år siden er det cs source kom? Dette er for dårlig.

Nei du er nok ikke alene. Jeg angrer også, var helt sjokkert når jeg gikk inn i spillet, jeg trodde det var en spøk, som om at jeg var i en drøm. Helt absurd svakt spill imo. Håper bare det er en vanesak, for alle mine rl venner som spiller, synes det er kjempe bra.

Hva jeg ikke liker? Vel grafikken ser bare rar ut, og funker ikke for meg. Jeg får vondt i hode av lyden, den er noe av de verste jeg har hørt. Kjøpemenyen blir bare feil, nei hele inntrykket og opplegget føles ut som en dårlig spøk.

Jeg likte heller ikke gunplayen, men spiller relativt lite fps spill, så er usikker på om den er dårlig eller bra. For meg er den helt på viddene.

Det hele føles bare utrolig billig og lite gjennomtenkt ut.

Endret av Everket
Lenke til kommentar

Det hele føles bare utrolig billig og lite gjennomtenkt ut.

Muligens derfor spillet koster €9 fremfor €49-€59? :)

Burde vært gratis oppdatering til CS:source.... Eller vent, ville heller hatt source som den er.....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...