AndersK_ Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 Nå har jeg hatt min Nex IIe i ca 4 mnd, men plutselig er lyden i den venstre ørepropp blitt borte!! Jeg har prøvd med et annet headset på, eller, MANGE andre, men ingen virker, bare på den ene.. (Enkelte ganger KAN jeg vri litt på ledningen og få LITT lyd i den andre også men..) Jeg kan ikke skjønne hva som er galt, har som sagt prøvd mange forskjellige ørepropper/headset og alle de jeg har prøvd virker strøkent på andre maskiner, så jeg har konkludert med at det er MP3 spilleren som er gæren! Hva kan jeg gjøre med saken? Har prøvd og skaffe hjelp via kundeservice ect, men de er jo så dumme i skrollen.. 'Try changing batteries' <- Noen som vet om eventuelle service steder et sted i Norge jeg kanskje kunne ha fikset den? -Anders! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 Skifte batteri.... :lol: det er heilt tydelig at dette er ein feil i spilleren. Og dersom du ikkje har mistet den ned i bakken eller kastet den altfor mange ganger skal du vel få dette på garantien. 4 mnd er særdeles lite for ein spiller. Ring de du kjøpte spilleren av og forlang reparasjon uten kostnader eller ein ny spiller, det har du rett på trur eg. Lenke til kommentar
Izex Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 Prøv med annet headsett/ørepropper, om det ikke hjelper så krev ny, det er ikke noe å begynne å sende til reprasjon, det er sikkert bare kontakt punktene i "minijack kontakten" som har bøyd seg unna, bruker nesten bestandig å være problemene til sånnt. Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 hmmm... jeg hadde samme problem en gang, men da var det øreproppene.. jeg kunne vri på ledningen og få litt lyd, hehehe, irriterende som ******.. men så kjøpte jeg nye og alt funka 100% Lenke til kommentar
AndersK_ Skrevet 2. september 2003 Forfatter Del Skrevet 2. september 2003 har jo sagt at jeg har prøvd med MANGE nye ørepropper.. men.. hmm jeg kjøpte spilleren brukt da, han som solgte den hadde brukt den en gang før, lurer på om det er noe kvittering ect et sted som jeg muligens fikk med... -Anders! jepp, tror kontaktpinnene har gått til bagdad : Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå