smort1 Skrevet 14. august 2012 Del Skrevet 14. august 2012 Green lines! Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 14. august 2012 Del Skrevet 14. august 2012 Linjene var bra..litt mer luft i toppen? Og litt usikker på forgrunnen..steinene bør være med,men klarer ikke helt tolke hva det foran er..fortau..elv..?? Alt i alt ett bra bilde;) Lenke til kommentar
Terje Solfugl Skrevet 14. august 2012 Del Skrevet 14. august 2012 Hei Svein Tror jeg ville fjernet veien og løftet blikket oppover..du er god på svære ting som fjell, her ble du liksom med nesa nedi grusen og fjellet i nakken greit å være ærlig ? Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 14. august 2012 Forfatter Del Skrevet 14. august 2012 Linjene var bra..litt mer luft i toppen? Og litt usikker på forgrunnen..steinene bør være med,men klarer ikke helt tolke hva det foran er..fortau..elv..?? Alt i alt ett bra bilde;) Takker Jan Erik! Det forran er et delvis tørrlagt elveleie. Og himmelen hadde jeg ikke mer av dessverre.... (eller heldigvis, siden den uansett var altfor lys).. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 14. august 2012 Forfatter Del Skrevet 14. august 2012 Hei Svein :)Tror jeg ville fjernet veien og løftet blikket oppover..du er god på svære ting som fjell, her ble du liksom med nesa nedi grusen og fjellet i nakken greit å være ærlig ? Takker Terje! Ingen fare med det du, ærlighet verdsettes! Er litt sånn snedig dette bildet i og med at det er et delvis tørrlagt elveleie der forran... , og hadde ikke mer himmel å gå på her (den var uansett altfor lys)... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg