LarZen Skrevet 14. august 2012 Del Skrevet 14. august 2012 Fikk idag tak i en Nintendo i så si perfekt stand i noe som virker som en komplett eske. Hva kan slikt være verdt tro? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 14. august 2012 Del Skrevet 14. august 2012 Fant en ubrukt NES med to kontroller i eske på finn for noen mnd siden, den ble solgt for 1500 (tror jeg det var). Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 14. august 2012 Forfatter Del Skrevet 14. august 2012 (endret) Okay, jeg kan ikke gå av med pensjon med andre ord Tror jeg bare tar den selv da om det ikke er snakk om noe mer penger, moro å ha stående også da. EDIT: Takk for svar foresten! Endret 14. august 2012 av _LarZen_ Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 14. august 2012 Del Skrevet 14. august 2012 Uansett stas å ha selv. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 Jeg solgte min NES for å kjøpe SNES. Solgte så SNES for å kjøpe PSOne. Angrer den dag i dag. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 22. november 2012 Del Skrevet 22. november 2012 Brukte konsoller av denne typen er ikke så mye verdt ettersom de fremdeles florerer rundt på Ebay. Ny og ubrukte utgaver selges for alt mellom 3000-10000 kr på Ebay. Er man heldig finner man det billigere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå