Antihero Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 Jeg har tenkt å dele internett mellom en bærbar med WLAN IEEE 802.11b og en stasjonær pc. Har sett meg ut en ruter på psdata: http://www.psdata.no/prodSearch.asp?IT=101...lAction=details som jeg syns ser ok ut. Vil denne fungere fint til å dele NGT både trådløst og lokalt? Går det fint å koble NGT-ruteren til den ovennevnte ruteren? Trenger litt hjelp og synspunkter Takk Lenke til kommentar
^sushi^ Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 Routeren passe isje te kortet!!!!! Router du vil ha e WLAN IEEE 802.11g Kortet ditt har 802.11b Lenke til kommentar
Antihero Skrevet 2. september 2003 Forfatter Del Skrevet 2. september 2003 Routeren passe isje te kortet!!!!!Router du vil ha e WLAN IEEE 802.11g Kortet ditt har 802.11b den er jo bakoverkompatibel? støtter både b og g standarden? eller? Lenke til kommentar
AndreM Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 Ja, routeren støtter både g og b. Litt shabby sikkerhet på base enheten, men til hjemmebruk holder det vel. Om du kan bytte ut selve routeren er en annen sak... Det kan sikkert noen andre bedre enn meg. Lenke til kommentar
^sushi^ Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 hehe...leste bare overskriften te routeren...isje på spesifikasjoner ...der sto d vist at d går an te B og G :oops: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå