Boil-in-bag-ris Skrevet 14. august 2012 Del Skrevet 14. august 2012 (endret) Come on... De kan jo ikke være hans biologiske. De har jo ikke en dråpe av neger i seg.. Jo kanskje, KANSKJE han siste der men jeg har mine tvil på at han er biologiske faren til noen av dem. Paris Jackson Prince Jackson: Blanket Jackson: Og Michael hevdet at han hadde vitligo men da blir man jo hvit-flekkete, ikke bare "VIPS" så er jeg helt hvit! Endret 14. august 2012 av Boil-in-bag-ris Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 14. august 2012 Del Skrevet 14. august 2012 (endret) lol blanket er stygg. stygt navn også. "HVA SKAL VI KALLE BARNET?" "ØØØØØ... *ser seg rundt i rommet og sier det første han ser* HVA MED... TEPPE?" "JA JIPPI KJEMPEBRA!!!!" Endret 14. august 2012 av ikkespisgress 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 14. august 2012 Del Skrevet 14. august 2012 Og der begynner TS nå igjen Lenke til kommentar
aklla Skrevet 14. august 2012 Del Skrevet 14. august 2012 (endret) Blanket kan være barnet, med hvit mor kan noe slikt bli resultatet. De to andre derimot tviler jeg mer på, spesiellt Paris... Prince har forresten også vitligo, http://en.wikipedia.org/wiki/Vitiligo sier det kan være genetisk, noe som potensiellt tyder på at han er faren til Prince også. Ang vitligo ser man tydelig lyse flekker/områder på flere bilder, men resten av huden ble nok bleket... Endret 14. august 2012 av aklla waits for alice Lenke til kommentar
Boil-in-bag-ris Skrevet 14. august 2012 Forfatter Del Skrevet 14. august 2012 (endret) Ja jeg har sett bilder av han ene Prince som har vitligo under armen, en Michael ble jo helt hvit. Det er vel ikke normalt. Jeg tror han ville ligne veldig på Diana Ross. Hun var en av hans største idoler og støtter mener jeg og huske. Endret 14. august 2012 av Boil-in-bag-ris Lenke til kommentar
aklla Skrevet 14. august 2012 Del Skrevet 14. august 2012 (endret) Michael ble vist så kraftig angrepet at ca 85% ble hvit, de resterende 15% ble farget hvit. Foreldra til Michael er forresten ikke så mørke de heller... Ser ikke på det som en umuliget at alle 3 er ungene til Michael... Endret 14. august 2012 av aklla waits for alice 1 Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 14. august 2012 Del Skrevet 14. august 2012 (endret) Joe Jackson er en dark mothafucka. Bildet ovenfor er ikke representativt. Michael ligner dog endel på Janet. Broren Jermaine er også ganske black. Tviler på at noen av de barna er Michael sine. Paris har verken krøllete hår, spesielt mørk hud eller brune øyne. Prince ser heller ikke ut som en mulatt. Blanket ser ut som en indianer, eller meksikaner. Endret 14. august 2012 av RastaXP Lenke til kommentar
aklla Skrevet 14. august 2012 Del Skrevet 14. august 2012 (endret) Sammenligninger mellom Michael og barna: Blanket: Paris: Prince: Endret 14. august 2012 av aklla waits for alice Lenke til kommentar
Boil-in-bag-ris Skrevet 14. august 2012 Forfatter Del Skrevet 14. august 2012 (endret) Ja det er noe som ikke henger på grep med hele historien her. Jeg ville tro de har ulike mødre hele gjengen også. Men ser man på barnebilder av Blanket og Michael, så ligner de faktisk egentlig mye. Så mulig han har vært spermdonor eller noe slikt,, for jeg tviler på at den mannen der noen gang har gjennomført et samleie. Endret 14. august 2012 av Boil-in-bag-ris Lenke til kommentar
fenele Skrevet 14. august 2012 Del Skrevet 14. august 2012 Har du kilder på det eller er dette enda en synsetråd? 3 Lenke til kommentar
Boil-in-bag-ris Skrevet 14. august 2012 Forfatter Del Skrevet 14. august 2012 (endret) Wow... edit: mener du at jeg skal skaffe kilder på at Michael har hatt sex? Endret 14. august 2012 av Boil-in-bag-ris Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 14. august 2012 Del Skrevet 14. august 2012 Dette blir en konspirasjonsteori. Hadde nok ikke vært noe problem om barna var adopterte heller, vel? Lenke til kommentar
Boil-in-bag-ris Skrevet 14. august 2012 Forfatter Del Skrevet 14. august 2012 Ja, man kan jo ikke akkurat få noen farskapstest nå, så det blir jo selvsagt synsing folkens!! Herregud... Lenke til kommentar
fenele Skrevet 14. august 2012 Del Skrevet 14. august 2012 Du kan vel skaffe kilder på at han er biologisk far og evt kilder på hvem moren til barna er og evt bekrefte/avkrefte dette. Hvis ikke blir dette nok en meningsløs tråd der du skal bash'e på noe. Next! Nytt tema. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå