Läkerol Skrevet 14. august 2012 Del Skrevet 14. august 2012 Har en stasjonær pc med windows xp som blir brukt til Newtek VT4. Skjermen tok uventet kvelden og når jeg kobler i en annen skjerm får jeg bare beskjed om å endre oppløsningen, fordi den er for høy. Hvordan skal jeg få gjort dette nå som jeg ikke kan se hva jeg gjør? Har prøvd med 3 forskjellige skjermer og det kommer samme beskjed fra alle sammen. Takk for hjelp! Lenke til kommentar
pus736 Skrevet 14. august 2012 Del Skrevet 14. august 2012 (endret) start i sikkermodus f8, og endre skjerminstillingene der Endret 14. august 2012 av LiNwin Lenke til kommentar
Läkerol Skrevet 18. august 2012 Forfatter Del Skrevet 18. august 2012 Prøver å trykke på F8, men ingenting skjer! Men når jeg trykker på F2 kommer jeg rett inn på setup (phoenixBIOS Setup Utility). Får jeg endret oppløsningen her, og isåfall hvordan? Lenke til kommentar
TMB Skrevet 18. august 2012 Del Skrevet 18. august 2012 (endret) Spam F8 helt fra du trykker på-knappen til du kommer til valgmenyen. Endret 18. august 2012 av TMB Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 Funker dette på en Benq G2420HD monitor som får beskjed om "HDMI no signal"? Maskinen går på men det skjer ikke noe med skjermen utenom beskjeden. Tør ikke slå av og på maskinen ved å trykke på/av knappen for mange ganger heller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå