lkjelsberg Skrevet 14. august 2012 Del Skrevet 14. august 2012 Hei, jeg er ganske ny i faget og lager nå en nettside for et hotell, i min idioti har jeg greid å designet siden uten å sette siden til å tilpasse seg, jeg vet at man kan gjøre det ved å gå inn i box i css rule og sette margin på auto, men i og med at siden har så mange elementer så blir det et clusterfuck hvis jeg prøver å sette det til auto, er det noen enkle metoder for å få hele siden til å bli automatisk justret, eller må jeg redesigne alt på nytt? -The_Airborn Lenke til kommentar
Yawa Skrevet 14. august 2012 Del Skrevet 14. august 2012 Det kommer helt an på hvordan du har strukturert elementene. Det du søker etter er en responsiv layout; Fluid Grid layout etc. Lenke til kommentar
lkjelsberg Skrevet 14. august 2012 Forfatter Del Skrevet 14. august 2012 Hvordan "endrer" man til det? du kan se hvordan den er satt opp akkurat nå på filefjellstuene.no, håper det finnes en enkel løsning..:/ Lenke til kommentar
Yawa Skrevet 15. august 2012 Del Skrevet 15. august 2012 (endret) pga. måten du har valgt å strukturere siden din på, så er det ikke noen kjapp og enkel fiks. Jeg anbefaler deg å strukturer siden opp på nytt. ! Unngå bruk av absolutt plassering av elementer. Her har jeg satt opp en veldi kjapp css layout som ligner på det du har: http://jsfiddle.net/uAkTT/3/ Siden blir midtstillt i nettleseren til brukeren. Selve innholdet blir ikke mindre da, For å få det til kan du se nærmere på css media-queries... Endret 15. august 2012 av Yawa Lenke til kommentar
lkjelsberg Skrevet 15. august 2012 Forfatter Del Skrevet 15. august 2012 Tusen takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå