Cuneax Skrevet 14. august 2012 Del Skrevet 14. august 2012 25 prosent av Warner Musics digitale inntekter stammer nå fra tjenester som Spotify. Strømming lønner seg mer og mer Lenke til kommentar
Populært innlegg kong_gabby Skrevet 14. august 2012 Populært innlegg Del Skrevet 14. august 2012 Streaming* 31 Lenke til kommentar
Populært innlegg Mr. Hermonella Skrevet 14. august 2012 Populært innlegg Del Skrevet 14. august 2012 Vær så snill og bruk ordet Streaming, strømming høres bare så uendelig dust ut. 38 Lenke til kommentar
FordF Skrevet 14. august 2012 Del Skrevet 14. august 2012 Strømming er det man gjør på hunder for å lære de å ikke angripe bufe. Er jo bra å se at det begynner å lønne seg mer og mer, tenk hvor mange bufe man redder hvert eneste år 3 Lenke til kommentar
Populært innlegg Zepticon Skrevet 14. august 2012 Populært innlegg Del Skrevet 14. august 2012 Er nok heller fiskeribransjen som endelig har kommet over kneika og klarer å fange strømming mer effektivt nå, og dermed lønnsomt! 18 Lenke til kommentar
Skognisse Skrevet 14. august 2012 Del Skrevet 14. august 2012 http://www.hardware.no/artikler/streaming-overgar-fysiske-plater-for-forste-gang/107879 her brukes streaming.. +1 for streaming 4 Lenke til kommentar
Populært innlegg fenele Skrevet 14. august 2012 Populært innlegg Del Skrevet 14. august 2012 NEI HER SKAL VI OVERSETTE ALLE ORD! Jeg forventer at dere bruker fastvare, maskinvare, kompakt disk, personlig komputer og at hardware.no bytter navn til maskinvare.no. Takk Slutt med tulleordene og bruk hva det faktisk heter, eventuelt flytt til Island der de lager egne ord for alt. 18 Lenke til kommentar
- Slaktarn - Skrevet 14. august 2012 Del Skrevet 14. august 2012 Visste ikke at WB og Co solgte fisk. Skjerp dere, nå. Lenke til kommentar
Cthulhu Skrevet 14. august 2012 Del Skrevet 14. august 2012 Jaja, her streamer det inn med fine kommentarer! 6 Lenke til kommentar
frankhaugen Skrevet 14. august 2012 Del Skrevet 14. august 2012 VÆR SÅ SNILL!!! I alle guders navn, ber jeg dere, nei trygler jeg dere, om å bruke ord å utrykk som ikke er unødvendig norvagisert. Man sier "bacon" ikke "sideflesk", man skriver "spray" ikke "sprai". Streaming, ikke strømming Opensource, ikke friprog ("åpen kildekode" godtar jeg) hardware, ikke maskinvare osv ad infinitum! for deres "feilbruK" av språk på en nisjeside som dette tar meg ad neuseam. Skriv 100% på engelsk hvis dere nekter å bruke låneord -.- -frank 2 Lenke til kommentar
fenele Skrevet 14. august 2012 Del Skrevet 14. august 2012 7/10 for joke. 1/10 for feil bruk av "streaming". Lenke til kommentar
Populært innlegg Simen1 Skrevet 14. august 2012 Populært innlegg Del Skrevet 14. august 2012 Vi kan bare fantasere om hvordan musikk- og film-markedet hadde sett ut i dag dersom bransjen hadde skjønt at digital distribusjon var fremtiden, et tiår tidligere. Teite sneversynte gubber har stagnert en hel musikkverden et helt tiår. 17 Lenke til kommentar
Cretinous Git Skrevet 14. august 2012 Del Skrevet 14. august 2012 Årsaken til at dere misliker norvagiserte faguttrykk er at dere ikke er gode nok i engelsk til å forstå at terminologien består av metaforer. Slutt å klage over at folk snakker deres eget språk. 5 Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 14. august 2012 Del Skrevet 14. august 2012 Nå må de bare få ALLE artistene over på streaming/strømming, itilleg til alle album og EP'er. Er så irriterende at Metallica, Pink Floyd, Led Zeppelin etc. ikke er på Spotify. Få artistene til å skjønne at Streaming er det eneste for fremtiden. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 14. august 2012 Del Skrevet 14. august 2012 ^Hva er egentlig grunnen til at man ikke ser dem på Spotify? Spotify betaler ikke bra nok? Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 14. august 2012 Del Skrevet 14. august 2012 Hvis de minsker advokatbudsjettet med 1%, så kanskje de hadde gått i pluss. 2 Lenke til kommentar
zotbar1234 Skrevet 14. august 2012 Del Skrevet 14. august 2012 (endret) ^Hva er egentlig grunnen til at man ikke ser dem på Spotify? Spotify betaler ikke bra nok? Fordi det er umulig å overleve av spotify-samarbeid. Kanskje en kombinasjon av the oatmeal og det gamle allofmp3.com ville ha vært mulig? Få artistene til å skjønne at Streaming er det eneste for fremtiden. Streaming er kanskje det. Spotify-modellen er dog rimelig sikkert ikke. Iallfall med dagens vilkår. Endret 14. august 2012 av zotbar1234 Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 14. august 2012 Del Skrevet 14. august 2012 (endret) Hadde bare plateselskapene kunnet tenkt langsiktig... Det er ingen bombe at de tjener mer og mer på dette, og at mer vil komme! Hadde de bare satset på dette i begynnelsen og hatt litt tålmodighet, så hadde de tjent mye mer nå! Men når de skal tenke så firkantet så er det jo selvsagt ikke mye som går deres vei. Men det er jo tydeligvis ingen andre enn alle andre sin feil. Å fjerne/hindre haugevis av musikk fra tjenesten Spotify fører bare til at folk klager som pokker for at de ikke får høre på Metallica, Floyd, Zeppelin, Beatles osv. Det gjør bare at folk tenker like firkantet som dem, altså å gi faen i hele tjenesten! Greit nok at Spotify som jeg trekker inn her er lite i forhold til nedlastning, men tjenester som Spotify blir bare større og større. De bør begynne å satse på nåtiden, og ikke tviholde på gammel og rutete tankegang! Blir bare irritert av å lese dette... Håper ihvertfall de har fått litt vett i skallen og slutter hindre sin egen utvikling. Forøvrig synes jeg dette er supre nyheter, håper bare plateselskapene innser det samme. Jeg støtter nedlastning, men for min del er det ikke godt nok tilbud til at jeg vil benytte meg av det. Er jo bare MP3-filer å finne jo, hvor er CD-kvaliteten? At Spotify får denne utviklingen er jeg overhode ikke overrasket over. Gi det tid for pokker... Og ikke gi kundene grunner mot å bruke tjenesten. Endret 14. august 2012 av Stian Aarskaug Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 14. august 2012 Del Skrevet 14. august 2012 VÆR SÅ SNILL!!! I alle guders navn, ber jeg dere, nei trygler jeg dere, om å bruke ord å utrykk som ikke er unødvendig norvagisert. Man sier "bacon" ikke "sideflesk", man skriver "spray" ikke "sprai". Streaming, ikke strømming Opensource, ikke friprog ("åpen kildekode" godtar jeg) hardware, ikke maskinvare osv ad infinitum! for deres "feilbruK" av språk på en nisjeside som dette tar meg ad neuseam. Skriv 100% på engelsk hvis dere nekter å bruke låneord -.- -frank Ja! Fatter ikke at folk kan bruke sånne håpløse fornorskinger som sjef, sjåfør, prosjekt, sjokolade og sjimpanse, det ser jo helt teit ut med denne stavemåten. Vi burde tviholdt på chef, chauffeur, projekt, chocolade og chimpanse. Termer som datamaskin, plate, mus, skrivebord, fil, mappe, fane, nettleser og spillkonsoll virker også rimelig latterlige, skjønner ikke hvorfor vi absolutt må oversette dem fremfor å bruke computer, disc, mouse, desktop, file, folder, tab, browser og game console. 6 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå