Joachim_F Skrevet 14. august 2012 Del Skrevet 14. august 2012 Gamescom-ryktene er i gang. Les hele saken Lenke til kommentar
peasandpeace Skrevet 14. august 2012 Del Skrevet 14. august 2012 Jeg har ventet lenge. Vi har alle ventet lenge. Valve; scenen er deres. 2 Lenke til kommentar
fenele Skrevet 14. august 2012 Del Skrevet 14. august 2012 http://youtu.be/KdeY1v6jC7Q 2 Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 14. august 2012 Del Skrevet 14. august 2012 Dette betyr vel at jeg snart må komme meg igang med å spille HL1 og HL2, som jeg kjøpte på Steam-salg for lenge siden. 2 Lenke til kommentar
Dusken Skrevet 14. august 2012 Del Skrevet 14. august 2012 Om det kommer nå, har Valve gullmedalje i å holde kjeft om spill som er under utvikling. Gir aldri opp ventingen på Half Life Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 14. august 2012 Del Skrevet 14. august 2012 http://lambdageneration.com/posts/half-life-3-confirmed-to-be-revealed-at-gamescom-2012/ HOREEEY SHIT 1 Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 14. august 2012 Del Skrevet 14. august 2012 Slenger inn en lite konspirasjonsteori: Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 14. august 2012 Del Skrevet 14. august 2012 http://lambdagenerat...-gamescom-2012/ HOREEEY SHIT Har du screenshot? Får bare opp "508 Resource Limit Is Reached" Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 14. august 2012 Del Skrevet 14. august 2012 Kan vel også nevne at Source 2 har vært kjent en stund nå. Altså en ny eller forbedret versjon av Source-motoren. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 14. august 2012 Del Skrevet 14. august 2012 Ja fikk jeg også et par ganger. Mye trafikk på den siden sannsynligvis. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 14. august 2012 Del Skrevet 14. august 2012 Ah. Bare samme artikkelen på engelsk egentlig. Trodde kanskje det var noe mer. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 14. august 2012 Del Skrevet 14. august 2012 Ah. Bare samme artikkelen på engelsk egentlig. Trodde kanskje det var noe mer. Nei les lengre ned. "In case that’s not enough, I just got off the phone with a Gamescom representative who confirmed to me that every game on that list will be showcased at Gamescom 2012, and that the list itself is entirely legitimate. I didn’t ask about Half-Life 3, but you’re free to pick up the phone if you like." Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 14. august 2012 Del Skrevet 14. august 2012 Nei les lengre ned. "In case that’s not enough, I just got off the phone with a Gamescom representative who confirmed to me that every game on that list will be showcased at Gamescom 2012, and that the list itself is entirely legitimate. I didn’t ask about Half-Life 3, but you’re free to pick up the phone if you like." Altså, om det er en misforståelse som har ført til at spillet er oppført i listen så vil den samme misforståelsen tilsi et slikt svar. Det er altså ikke noe "nytt". Det er ikke noe fra en kilde i dev-teamet til Valve eller noe. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 14. august 2012 Del Skrevet 14. august 2012 Nei les lengre ned. "In case that’s not enough, I just got off the phone with a Gamescom representative who confirmed to me that every game on that list will be showcased at Gamescom 2012, and that the list itself is entirely legitimate. I didn’t ask about Half-Life 3, but you’re free to pick up the phone if you like." Altså, om det er en misforståelse som har ført til at spillet er oppført i listen så vil den samme misforståelsen tilsi et slikt svar. Det er altså ikke noe "nytt". Det er ikke noe fra en kilde i dev-teamet til Valve eller noe. Sant nok. Men alt peker på at vi endelig får info vi har ventet så alt for lenge på. Om det skjer eller ikke vet vi jo ikke.. Men endelig tyder alt på det. Lenke til kommentar
olefurz Skrevet 14. august 2012 Del Skrevet 14. august 2012 AAAAAAWWWWWYEEEEEAAAAAAHHHHH!!!! Lenke til kommentar
bjornhelge Skrevet 14. august 2012 Del Skrevet 14. august 2012 når valve kom med den bedritne steam tingen og alltid online for singel player... da var det spikeren i kista for half-life for min del. its time to move on folks..... Lenke til kommentar
jihn Skrevet 14. august 2012 Del Skrevet 14. august 2012 når valve kom med den bedritne steam tingen og alltid online for singel player... da var det spikeren i kista for half-life for min del. its time to move on folks..... Hva du prater om, de har da fortsatt offline modus. Steam var noe herk i beta, men er nå blitt ganske bra med tiden spør du meg. Gleder meg som et barn nå! 2 Lenke til kommentar
AmunD NoR Skrevet 14. august 2012 Del Skrevet 14. august 2012 Går litt frem og tilbake... http://www.eurogamer.net/articles/2012-08-14-gamescom-claims-half-life-3-and-dragon-age-3-will-be-at-show Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 14. august 2012 Del Skrevet 14. august 2012 (endret) Skal ikke Gabe bare si at spillet lanseres neste uke? Endret 14. august 2012 av Dore123m 1 Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 14. august 2012 Del Skrevet 14. august 2012 Håper det er damage controll at det vistnok var "a mistake" også videre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå