Joachim_F Skrevet 14. august 2012 Del Skrevet 14. august 2012 Actionrollespillet Mars: War Logs lanseres neste år. Les hele saken Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 14. august 2012 Del Skrevet 14. august 2012 Et gigantisk gjesp..... Lenke til kommentar
Seal Skrevet 14. august 2012 Del Skrevet 14. august 2012 Og hvorfor skal jeg kjøpe dette spillet? Ser ingen ting som skiller seg ut med dette spillet, og da vil ende opp med å bare bli glemt. Dette holder ikke i 2012/2013. Lenke til kommentar
bjornhelge Skrevet 14. august 2012 Del Skrevet 14. august 2012 kommer det ikke til ps3 så har ikke jeg trua heller... Lenke til kommentar
SpcAce Skrevet 14. august 2012 Del Skrevet 14. august 2012 kommer det ikke til ps3 så har ikke jeg trua heller... Spillet skal lanseres for PC, Xbox 360 og PS3, og kommer via digital distribusjon på alle plattformer. Lenke til kommentar
Panzerswein Skrevet 16. august 2012 Del Skrevet 16. august 2012 Omfattende muligheter til å skreddersy "figuren", men ei mulighet til å velge pre-history / personstrekk eller lignende? Noe svakt mener nå jeg, synd, sjangeren er av min favoritt, men der igjen så burde man tro (eller "håpe" blir vel mer riktig bruk av ord har det vist seg ...) at de klarer å levere noe bedre i 2012/2013, men det gjenstår å se. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå