Sithcato Skrevet 14. august 2012 Del Skrevet 14. august 2012 She Boss Bildet er fjernet. 1 Lenke til kommentar
Terje Solfugl Skrevet 14. august 2012 Del Skrevet 14. august 2012 (endret) Og min første umiddelbare reaksjon er ; for et flott bilde !! , hadde du gitt ørlite mer luft oppe kunne det blitt glimrende..ville også kuttet bittelitt i venstre kant, for å unngå midtstillingen, dog ser jeg jo innslaget med kofferten som tillater mer midtstilling Totalt det absolutt beste bildet jeg har sett fra deg . Endret 14. august 2012 av TerjeSolheim Lenke til kommentar
Sithcato Skrevet 14. august 2012 Forfatter Del Skrevet 14. august 2012 Og min første umiddelbare reaksjon er ; for et flott bilde !! , hadde du gitt ørlite mer luft oppe kunne det blitt glimrende..ville også kuttet bittelitt i venstre kant, for å unngå midtstillingen, dog ser jeg jo innslaget med kofferten som tillater mer midtstilling :)Totalt det absolutt beste bildet jeg har sett fra deg . Det litt grådige beskjæringen er gjort med vilje men tusen takk for en så hyggelig kommentar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg