Rustymagus Skrevet 14. august 2012 Del Skrevet 14. august 2012 PC-versjonen av Minecraft er fortsatt en toppselger. Les hele saken Lenke til kommentar
ism Skrevet 14. august 2012 Del Skrevet 14. august 2012 Den latteren unner jeg dem. Vanligvis brukes vel "ler hele veien til banken" om noen som har lurt til seg masse penger av godtroende idioter, men jeg stoler på at det ikke var det dere mente. 1 Lenke til kommentar
bjornhelge Skrevet 14. august 2012 Del Skrevet 14. august 2012 Den latteren unner jeg dem. Vanligvis brukes vel "ler hele veien til banken" om noen som har lurt til seg masse penger av godtroende idioter, men jeg stoler på at det ikke var det dere mente. han mente nok at det var 'godtroende idioter' ja... er en grunn til at det ikke kommer på ps3 vettu.... Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 14. august 2012 Del Skrevet 14. august 2012 (endret) Viss man går til www.minecraft.net/stats så kan man se real time stats på hvor mange som har registrert seg og kjøpt minecraft:) Endret 14. august 2012 av Mr. Hormonella Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 14. august 2012 Del Skrevet 14. august 2012 17 000 UTGAVER!? Stakkars de som samler, da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå