Gå til innhold

Tynnere og lettere enn iPad

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

8 - 13 timer batteritid er jeg fornøyd med. Det jeg var mest spent på.

Nå kan 26. oktober snart komme, så jeg kan få kjøpt meg Surface.

26 oktober? Litt senere enn håpt, personlig er jeg mest interessert i den "vanlig" windows-versjonen.

AtW

Det er da Windows 8 blir utgitt for salg, derfor vil ingen enheter med Windows 8 bli solgt før det. :)

Surface er bra ut! Jeg tror det er verdt å kjøpe den.

Synes den ser alvorlig bra ut selv!

Lenke til kommentar

Ble ikke dette litt for vagt? "Noen nettbrett" kan spille HD i 13 timer, "noen nettbrett" vil ha støtte for NFC, "noen nettbrett" vil være 8 mm tykke. Det betyr at noen nettbrett ikke vil ha disse tingene. For alt vi vet kan det være at det er kun monsterbrettet på 15 mm som støtter NFC og kan spille HD i 13 timer.

Jeg forventer et nettbrett som kan konkurere med iPad og de andre store nettbrettene på markedet. Det involverer skjerm med full HD, konkurerende dimensjoner, batteritid på >10 timer, >64 GB lagring, >1 GB minne og en prosessor som kan drive det hele. Jeg håper at jeg har gått glipp av noe, for dette har jeg enda ikke hørt om, og jeg begynner å frykte at det ikke kommer i 2012.

Endret av LordErik
Lenke til kommentar

Ble ikke dette litt for vagt? "Noen nettbrett" kan spille HD i 13 timer, "noen nettbrett" vil ha støtte for NFC, "noen nettbrett" vil være 8 mm tykke. Det betyr at noen nettbrett ikke vil ha disse tingene. For alt vi vet kan det være at det er kun monsterbrettet på 15 mm som støtter NFC og kan spille HD i 13 timer.Jeg forventer et nettbrett som kan konkurere med iPad og de andre store nettbrettene på markedet. Det involverer skjerm med full HD, konkurerende dimensjoner, batteritid på >10 timer, >64 GB lagring, >1 GB minne og en prosessor som kan drive det hele. Jeg håper at jeg har gått glipp av noe, for dette har jeg enda ikke hørt om, og jeg begynner å frykte at det ikke kommer i 2012.

Spiller det noen rolle om noen nettbrett kommer i november, desember eller januar? Man bør klare om vente om man virkelig har lyst på :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYdNbk55zt

Dette er nettbrettene jeg har ventet lenge på.

Vurderte veldig lenge på Nexus 7, som er et fantastisk nettbrett, men har en liten krone på at Win8 brett kan overraske oss alle.

Lenke til kommentar

Ble ikke dette litt for vagt? "Noen nettbrett" kan spille HD i 13 timer, "noen nettbrett" vil ha støtte for NFC, "noen nettbrett" vil være 8 mm tykke. Det betyr at noen nettbrett ikke vil ha disse tingene. For alt vi vet kan det være at det er kun monsterbrettet på 15 mm som støtter NFC og kan spille HD i 13 timer.Jeg forventer et nettbrett som kan konkurere med iPad og de andre store nettbrettene på markedet. Det involverer skjerm med full HD, konkurerende dimensjoner, batteritid på >10 timer, >64 GB lagring, >1 GB minne og en prosessor som kan drive det hele. Jeg håper at jeg har gått glipp av noe, for dette har jeg enda ikke hørt om, og jeg begynner å frykte at det ikke kommer i 2012.

Spiller det noen rolle om noen nettbrett kommer i november, desember eller januar? Man bør klare om vente om man virkelig har lyst på :)

Veldig viktig er det ikke nei, men jeg antok at det ville bli lanser konkuransedyktige nettbrett fra starten av. Hvorfor skal det være en periode med kjipe nettbrett når de samme produsentene allerede har modne brett på markedet?

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...